7 sygnałów, że potrzebujesz zmian w komunikacji swojej marki
Czy masz już dość komunikacji w stylu „Kup teraz! Ta oferta nigdy nie będzie tańsza! To ostatni moment na zakup w tak genialnej cenie!”? A jednocześnie nie masz pomysłu jak inaczej zachęcić do zakupu Twoich usług? Tak wiesz, na spokojnie, bez presji i z klasą. A może...
5 wskazówek, jak wyróżnić się na rynku
Mam przyjemność podzielić się z Tobą sekretnymi wskazówkami, które zazwyczaj przekazuję moim klientkom. Ale dzisiaj postanowiłam je wyjąć na światło dzienne, bo wiedzą powinniśmy się dzielić, prawda? Zanim przejdę do sedna, mam dla Ciebie ważną informację. W...
Czy małe biznesy potrzebują strategii?
W biznesie pokutuje przekonanie, że tylko duże firmy i korporacje potrzebują strategii, bo.. no właśnie dlaczego? Bo są duże? Bo zatrudniają dużo pracowników? Bo mają złożone procesy? Być może. Co jednak z małymi biznesami, które też mają swoje wyzwania, ludzi,...
Jak zwiększyć pewność siebie i odważniej rozwijać własną markę?
Pewność siebie to jeden z kluczowych czynników skutecznego rozwijania marki. Pojawia się ona nie tylko przy bezpośrednim kontakcie z klientami, ale też chociażby przy wycenianiu własnej pracy. I to nie jest tak, że z pewnością siebie się rodzimy i albo ją mamy, albo...
Wewnętrzny krytyk – jak się z nim dogadać, aby wspierał nasze działania
Rozwijając własną markę w Twojej głowie mogą się czasem pojawiać stwierdzenia typu „Czy jesteś pewna, że się nie wygłupisz publikując ten post?” albo „Czy aby na pewno chcesz zaproponować taką stawkę za swoje usługi? Przecież nie masz jeszcze zbyt dużego...
Jak wyróżnić się na Instagramie (pozostając sobą) i przyciągać większą ilość odbiorców?
Często słyszy się, że aby z sukcesem rozwijać własną markę warto tworzyć wyjątkowe i wartościowe treści. Tylko co to tak naprawdę oznacza? Jak w szukaniu wyróżnika swojej marki nie zatracić siebie, a jednocześnie żyć w zgodzie z algorytmami? Jak tworzyć treści,...
Macierzyństwo bez lukru – czego nas uczy i jak te lekcje wykorzystać w biznesie
Dlaczego, gdy myślimy o powrocie do pracy po urlopie macierzyńskim od razu stawiamy siebie w gorszej pozycji od innych przedsiębiorczych kobiet? Dlaczego wmawiamy sobie, że ta przerwa w pracy była niekorzystna dla naszej kariery i że często musimy zaczynać od...
Jak pogodzić macierzyństwo z prowadzeniem własnego biznesu?
Najcenniejsza rada, jaką dostałam, będąc młodą mamą, która chce wrócić do pracy, brzmiała: „Kup sobie kubek termiczny, a nawet kilka – tylko wtedy nie będziesz narzekać na wiecznie zimną kawę”. Wiele kobiet, które wracają do prowadzenia własnej działalności po...
3 kroki do znalezienia klienta idealnego!
Czy kiedykolwiek przeszło Ci przez myśl stwierdzenie: “Dlaczego oni nie chcą ode mnie kupować? Przecież mam takie świetne produkty i usługi! Co robię nie tak?”? Jeśli tak to śmiem wysnuć teorię, że jednym z powodów dlaczego klienci do Ciebie nie przychodzą jest...
Kobieto, buduj swoją markę świadomie i odważnie!
Co ma wspólnego budowanie marki z psychologią? A no bardzo dużo! Dopóki bowiem nie uświadomimy sobie tego co jest dla nas najważniejsze, jakie są nasze wartości, zasady, których nie chcemy przekraczać itp to może być nam ciężko budować markę ODWAŻNIE i AUTENTYCZNIE!...