DARMOWY QUIZ

Odkryj swój unikalny styl komunikacji

Chcesz, aby Twoja marka była wyrazista, przyciągająca klientów i miała swój unikalny styl komunikacji?

Super!

A zacznij od sprawdzenia, jaki on jest teraz i co możesz z nim zrobić. Uzupełnij bezpłatny QUIZ tutaj ⬇️

Dlaczego warto zrobić ten QUIZ?

tekst

Dla kogo jest ten QUIZ?

tekst

Rozwiąż QUIZ

1. Jakie metody komunikacji preferujesz w interakcjach z klientami?

2. Jakie są Twoje główne cele komunikacyjne?

3. Jakie emocje chcesz wywoływać w swoich klientach?

4. Jakie strategie stosujesz, aby odróżnić się od konkurencji?

5. Jakie cechy uważasz za kluczowe w komunikacji z klientami?

6. Jakie działania podejmujesz, aby utrzymać zainteresowanie swoich klientów?

7. Jakiego typu treści najczęściej publikujesz, aby zaangażować swoją społeczność?

8. Co najbardziej przyciąga Twoich idealnych klientów do Twojej marki?

9. Który element komunikacji jest dla Ciebie najbardziej naturalny?

10. Jak opisałabyś główną wartość, którą Twoja marka dostarcza swoim klientom?

11. Co robisz, gdy Twoje komunikaty nie rezonują z odbiorcami tak, jak planowałaś?

Zrobione!

Wystarczy, że wpiszesz poniżej swoje dane, potwierdzisz dołączenie do Newslettera, a ja wyślę Ci Twój wynik quizu wraz z opisem.

Podając te dane akceptujesz Politykę prywatności dostępną na stronie: https://sztukabrandingu.pl/polityka-prywatnosci/ i wyrażasz zgodę na otrzymywanie Newslettera od Katarzyny Mrzygłód prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą „Sztuka Równowagi Sp. z o.o.” jako administratora swoich danych. Wyrażasz także zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach sprzedażowych od Katarzyny Mrzygłód.

Your score is

Hej, jestem Kasia! Twoja towarzyszka w rozwoju marki i jej komunikacji.

Nazywam się Katarzyna Mrzygłód. Jestem strateżką marki i komunikacji opartej na metodzie NVC („Porozumienia bez przemocy”).

Mocno wierzę w to, że sukces w biznesie zaczyna się od poznania, uznania i zaopiekowania się POTRZEBAMI – swoimi oraz klientów. 

Dlatego pomagam ekspertkom, które chcą zarabiać na swojej wiedzy, zbudować silną markę opartą na prawdziwych potrzebach oraz dopasowaną do zasobów, którymi dysponują. Tak, aby nigdy więcej nie musiały wciskać się w utarte schematy i porównywać się do innych. Lecz aby rozwijały swój biznes z lekkością, spokojem i odwagą, zarabiając przy tym pieniądze, o których marzyły.