Darmowy quiz Sprawdź, jak Silna jest Twoja marka Masz chwilkę? Wypełnij quiz, sprawdź, jak silna jest Twoja marka, i otrzymaj wskazówki do dalszego jej wzmacniania! 1 / 10 Czy na pytanie „Czym się zajmujesz?” potrafisz opowiedzieć w 1-2 zdaniach tak, aby ktoś od razu wiedział, o co chodzi? Tak, mam to jasno wyklarowane i potrafię to krótko przedstawić. Wiem, co chcę powiedzieć, ale jest tego tyle, że ostatecznie moja wypowiedź mega rozciąga się w czasie. Mniej więcej to czuję, ale nigdy nie próbowałam streścić tego komunikatu do 1-2 zdań. 2 / 10 Czy umiesz nazwać, w czym jesteś naprawdę dobra, a w jakim obszarze nie czujesz się pewnie? Tak, zbadałam to, robiąc różne testy psychologiczne i pytając o to innych. Tak, ale nigdy tego nie weryfikowałam i bazuję na własnych przeczuciach. Na pewno wiem, w czym nie jestem dobra, a o moich zaletach mega trudno mi się mówi. 3 / 10 Jak mocno wierzysz w to, że Twoje produkty i/lub usługi mogą pomóc Twoim klientom i czy odważnie to komunikujesz? Jestem przekonana, że moje produkty zmieniają życie klientów i nie boję się o tym głośno mówić. Wiem, że daję dużą wartość moim klientom, ale oni nie do końca to widzą i doceniają. Czuję, że mam ograniczone zasoby i to blokuje mnie przed odważnym opowiadaniem o mojej ofercie. 4 / 10 Jak często pytasz swoich klientów i/lub odbiorców o to, czego aktualnie najbardziej potrzebują? Staram się to robić przy każdej możliwej okazji. Czasem sobie o tym przypominam, ale nie wiem, jakie pytania im zadać, aby uzyskać wartościowe odpowiedzi. Brakuje mi na to czasu i zazwyczaj tego nie robię. 5 / 10 Jak często dostajesz od swoich odbiorców wiadomość w stylu: „Dzięki, świetna treść! To jest to, co potrzebowałam teraz usłyszeć/dowiedzieć się? Dostaję takie wiadomości bardzo często i to one dają mi ogromnego kopniaka motywacyjnego do dalszych działań. Czasem zdarzy mi się przeczytać taką wiadomość, ale nie ma tego dużo To ludzie piszą takie rzeczy? 😉 6 / 10 Czy wiesz, co Cię wyróżnia na tle konkurencji, i Twoi klienci są w stanie to potwierdzić? Jasne! Mam to dokładnie sprecyzowane i cieszę się za każdym razem, kiedy moi klienci to potwierdzają. Wiem, co jest moim wyróżnikiem, ale nie mam pomysłu, jak to zakomunikować światu. Ciągle się zastanawiam, co mogłoby być moim wyróżnikiem, ale czuję, że moje pomysły są oklepane. 7 / 10 Czy masz plan na to, jak chcesz, aby Twoi klienci mówili o Twojej marce? Tak, mam na to pomysł i nawet widzę efekty z jego wdrażania. Wiem mniej więcej, jak bym chciała, żeby klienci mówili o mojej marce, ale nie potrafię tego wdrożyć w życie. Nie wiedziałam, że mogę mieć na to wpływ. 8 / 10 Jak często komunikujesz się ze swoimi odbiorcami? Działam według strategii komunikacji i regularnie tworzę treści dla każdego z moich kanałów komunikacji. Staram się to robić w miarę regularnie, ale nie zawsze mi to wychodzi. Jestem w tym totalnie zagubiona – czuję przytłoczenie i przez to działam bardzo chaotycznie. 9 / 10 Czy uważasz, że to, co masz teraz w ofercie, najtrafniej wpisuje się w aktualne potrzeby Twoich klientów? Tak, bo wyciągnęłam wnioski po moich ostatnich działaniach sprzedażowych, na nowo zbadałam rynek i zaktualizowałam moją obecną ofertę. Tak, ale nie robiłam do tego badania rynku – po prostu to czuję. Nie mam co do tego pewności, ale działam z tym, co mam, żeby nie zostać w tyle. 10 / 10 Jak bardzo lubisz robić to, co robisz? Uwielbiam! Nie wyobrażam sobie robić czegoś innego! Lubię to i sprawia mi to sporo frajdy, ale czasem czuję przytłoczenie. Wiem, że to pomaga mi zarabiać, ale serducho wyrywa mi się do czegoś innego. Gratulacje! Wiedziałam, że naprawdę zależy Ci na tym, aby popracować nad zwiększeniem siły Twojej marki. Bardzo się cieszę, że będę mogła Ci w tym pomóc! Wprowadź poniżej swoje dane, a ja wyślę Ci Twój wynik quizu wraz z opisem. Zgoda na otrzymywanie newsletteraPodając te dane akceptujesz Politykę prywatności dostępną na stronie: https://sztukabrandingu.pl/polityka-prywatnosci/ i wyrażasz zgodę na otrzymywanie Newslettera od Katarzyny Mrzygłód prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą „Sztuka Równowagi Sp. z o.o.” jako administratora swoich danych. Wyrażasz także zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach sprzedażowych od Katarzyny Mrzygłód. 0%