• Facebook
  • Instagram
Elementy 0
SZTUKA BRANDINGU
  • STRONA GŁÓWNA
  • OFERTA
    • KONSULTACJE MARKETINGOWE
    • PROGRAM MENTORINGOWY
  • PODCAST
  • KONTAKT
  • 🎁 ODBIERZ PREZENT
Zaznacz stronę
Żyj po Bożemu – LOGO

Żyj po Bożemu – LOGO

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 27 kwi 2020

Żyj po Bożemu psychologia & wiara...
Joanna Kokoszkiewicz – LOGO

Joanna Kokoszkiewicz – LOGO

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 27 kwi 2020

Joanna Kokoszkiewicz psycholog, trener, coach mam...
Karolina Karwowska – LOGO

Karolina Karwowska – LOGO

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 27 kwi 2020

KAROLINA KARWOWSKA employee experience coach...
Kasia Pszonicka – LOGO

Kasia Pszonicka – LOGO

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 26 kwi 2020

Kasia Pszonicka Blogerka...
W trawie piszczy – LOGO

W trawie piszczy – LOGO

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 26 kwi 2020

W trawie piszczy Pracownia florystyczna...

Wypełnij darmowy quiz!

Sprawdź, jak silna jest Twoja marka

🟡 „Bądź wszędzie i dawaj wartość mówili 🟡 „Bądź wszędzie i dawaj wartość mówili. Będzie fajnie mówili”. Jeśli na hasła: „Dawaj wartość”, „Pisz codziennie” albo „Bądź wszędzie” pojawia się u Ciebie lekki dreszcz (i niekoniecznie jest to ekscytacja), to wiedz, że nie jesteś sama! 🙌Doskonale Cię rozumiem – w końcu jesteś ekspertką w swojej dziedzinie, a nie specjalistką od marketingu na pełen etat. Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty, żeby godzinami analizować algorytmy, kręcić rolki czy wciąż szukać nowych kanałów komunikacji, które podobno „koniecznie musisz wykorzystać”. W efekcie robisz wiele rzeczy naraz, chaotycznie i bez satysfakcjonujących efektów, czując coraz większą frustrację.〰️〰️〰️Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz działać na milionie frontów, żeby skutecznie docierać do klientów 🤩Możesz skupić się wyłącznie na tych działaniach komunikacyjnych i marketingowych, które mają sens dla Twojej marki, Twojej specyfiki i – co równie ważne – Twoich możliwości czasowych oraz finansowych. Pokażę Ci, jak działać strategicznie, minimalistycznie i skutecznie, wybierając wyłącznie to, co naprawdę przynosi efekty. Bez ciągłego gonienia za trendami, presją tworzenia i poczucia, że musisz być wszędzie. 〰️〰️〰️Zapraszam Cię na drugą edycję mojego Festiwalu Brandingu i Komunikacji Marki 🥳 (w pierwszej edycji wzięło udział ponad 340 osób!). Festiwal to bezpłatne, 5-dniowe szkolenie online, które tym razem odbędzie się pod hasłem:👉„Jak przyciągać nowych klientów dzięki spójnej komunikacji marki”👈Czeka nas pięć dni pełnych konkretów, przykładów i historii z życia wziętych. Na spokojnie, z humorem i po kobiecemu – bo kto powiedział, że komunikacja marki musi być sztywna i męcząca? 😉〰️〰️〰️📅 Startujemy już 2 kwietnia 2025 roku. 👉 Zapisy: https://sztukabrandingu.pl/ii-fbkm/ (lub kliknij w link w moim BIO)Mam nadzieję do zobaczenia 💛
🟡 Wiesz jaka jest jedna z największych bzdur m 🟡 Wiesz jaka jest jedna z największych bzdur marketingowych? ↓↓↓„Jeśli nie postujesz codziennie w social mediach, to nie istniejesz”.Że jeśli nie tańczysz w reelsach, nie wrzucasz codziennych story i nie karmisz algorytmu regularnym contentem, to Twój biznes się nie rozwinie.A ja się pytam: kto to wymyślił?! 🤯Bo jeśli social media są JEDYNYM miejscem, gdzie zdobywasz klientów, to znaczy, że... nie masz strategii i pomysłu na swoją markę i jej komunikację. Masz tylko nadzieję, że kolejny post trafi na podatny grunt. A takie podejście jest bardzo krótkotrwałe i nieefektywne. Czy social media mogą działać? Oczywiście.Ale czy muszą być Twoim głównym (albo jedynym) źródłem klientów? Absolutnie nie.Są inne kanały – SEO, polecenia, networking, e-mail marketing, wydarzenia, PR, lead magnety, reklamy, współprace, społeczności – mogłabym tak wymieniać jeszcze długo.Więc jeśli masz dość tego, że Twój biznes zależy od humorów algorytmu, mam dla Ciebie coś, co pomoże Ci się uniezależnić.📌 Przygotowałam listę 100 sposobów na pozyskiwanie klientów bez codziennego postowania w social mediach.Tak, dobrze widzisz. Sto!100 różnych strategii, które pozwolą Ci zbudować widoczność, zdobywać nowych klientów i skalować swoją markę bez codziennego wymyślania „wartościowego contentu”.Listę przygotowywałam szczególnie z myślą o edukatorkach, coachkach, mentorkach, czy trenerkach. Jednak jestem przekonana, że każdy znajdzie tam coś dla siebie 💪Jeśli chcesz pobrać tę listę to zerknij na link w moim BIO ⤴️⤴️⤴️💬 A jeśli masz już swoją ulubioną metodę na klientów POZA socialami, podziel się w komentarzu – jeśli nie ma jej na mojej liście, to chętnie ją tam dopiszę.
🟡 Ludzie będą kupować więcej, im częściej 🟡 Ludzie będą kupować więcej, im częściej będą widzieć Twoją markę.Badania mówią, że trzeba 7-22 kontaktów z marką dlaczego ktoś miałby od Ciebie kupić. Pytanie tylko, jakie komunikaty i treści im serwujesz? → Czy są spójne, zrozumiałe, ciekawe?→ Czy masz na nie jakiś pomysł, czy „jakoś” same wychodzą? → Czy powtarzasz ciągle „Kup! Kup! No kupże wreszcie!”, czy inaczej podchodzisz do sprzedaży?→ Kogo przyciągasz do swojej marki takimi treściami? → Czy masz określone, do kogo chcesz kierować swój przekaz i dopasowujesz go właśnie do tej grupy docelowej? → Czy swoje komunikaty opierasz na WIEDZY o potrzebach, bolączkach i frustracjach swoich klientów, czy na swoich DOMYSŁACH? Słowa mają ogromną moc – to one budują relacje, zaufanie i sprawiają, że ludzie chcą wracać do Twojej marki. Przemyślana komunikacja to klucz do tego, by Twoje treści były autentyczne i angażujące.Jednak w świecie pełnym treści, nie trudno natknąć się na komunikaty, które zamiast inspirować, irytują. Sztuczne, przesadnie nachalne, obiecujące złote góry – często bardziej zniechęcają, niż zachęcają. 🤬 A co Ciebie najbardziej frustruje w komunikatach, które codziennie widzisz w sieci, czy w social mediach? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach!#markaosobista #wyrazistamarka #komunikacjamarki #kobietywbiznesie #przedsiębiorczość #kobiecybiznesonline #biznesonline #autentycznosc
Zobacz więcej Obserwuj mnie na Instagramie

Kategorie

  • Audyt marki
  • Branding
  • Lista mailingowa
  • Podcast
  • Rozwój
  • Strategia marki
  • Wizerunek marki

Tagi

audyt marki strategia marki wizerunek marki
  • Facebook
  • Instagram
Copyrights Katarzyna Mrzygłód // Polityka Prywatności // Regulamin
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.