Program mentoringowy
Wyrazista komunikacja,
która przyciąga!
Opracuj spójną strategię marki i jej komunikacji i zacznij działać z większą pewnością! Tak, aby Twoi klienci od razu poczuli, że to Ty jesteś najlepszą osobą, która może im pomóc!
Czy tak wygląda komunikacja w Twojej marce?
Wiesz, że masz genialną ofertę, ale gdy siadasz do sklecenia do niej opisu na stronę to nie masz pomysłu jak to zrobić prosto i ciekawie?
Chcesz być autentyczna w swoim przekazie i pisać po swojemu, ale masz poczucie, że to się nie sprzeda, że nie będzie „profesjonalne” i nadal powielasz standardowe treści?
Masz dość zastanawiania się „O czym by tu dzisiaj napisać” oraz chaotycznego publikowania treści, które zbierają marne kilka lajków, o klientach już nawet nie mówiąc (mimo, że pracowałaś nad nimi godzinami!)?
Wiesz, że masz ogromne doświadczenie i wiedzę, ale Twoje komunikaty giną w tłumie innych, bardziej krzykliwych marek i chciałabyś nauczyć się opowiadać o swojej ofercie spokojnie i z lekkością?
Masz wrażenie, że wszyscy mówią to samo i nie masz pomysłu jak wyróżnić się na rynku (a jedyny pomysł, który Ci przychodzi do głowy to obniżenie cen)?
Masz dość działania w pojedynkę, kiszenia się we własnych myślach i pomysłach, a w konsekwencji niezdecydowaniu, jaki kolejny krok postawić.
Odważysz się stanąć w prawdzie?
Czasem tak bardzo jesteśmy skoncentrowane na osiągnięciu wyników, które podsyła nam rynek (więcej lajków, więcej obserwujących, więcej bezpłatnych treści itp), że zapominamy zatrzymać się na chwilę i sprawdzić, jak solidne są podstawy mojej marki.
Czy wiemy, co chcemy oferować i dla kogo.
Czy wiemy, czy nasza grupa docelowa w ogóle tego potrzebuje.
Czy wiemy, co my same chcemy przekazać naszym klientom – jaką wartość, obietnicę.
I czy wiemy, jakimi sposobami, słowami, narzędziami chcemy to osiągnąć.
Odpowiedź na te pytania wymaga stanięcia w prawdzie i czasem powrotu do początku, aby po uporządkowaniu chaosu móc działać skuteczniej.
Ale nie każdy ma na to odwagę i siłę.
Dlatego teraz weź głęboki oddech i przypomnij sobie:
Co do tej pory robiłaś w kontekście rozwoju swojej marki?
Co z tych działań miało świetne efekty, a co było, powiedzmy szczerze – niewypałem?
Jak długo już jesteś w takiej sytuacji?
A jak długo dasz radę w niej jeszcze być?
Czy ta sytuacja w jakikolwiek sposób zaczęła wpływać na twoje zdrowie, Twój nastrój, Twoją relację z sobą samą, a nawet z bliskimi?
I nie pytam Cię o to, abyś zaczęła sobie dowalać, czy umniejszać. Nie!
Mocno wierzę w to, że jeśli podjęłaś wysiłek z rozwijaniem własnej marki, to masz coś ważnego do przekazania innym.
I fajnie by było, gdybyś mogła tą ważną wiadomość przekazywać ze spokojem, na własnych zasadach i bez ślepego podążania za tym, co rynek lub inni Ci powiedzą.
A jak chciałabyś żeby było?
🟡 Czy chciałabyś w końcu z łatwością pisać proste i ciekawe opisy swojej genialnej oferty, bez poczucia zagubienia i frustracji?
🟡 Czy chciałabyś pisać po swojemu, autentycznie i bez obaw, że to nie będzie „profesjonalne”, zamiast powielać standardowe treści?
🟡 Czy chciałabyś przestać ciągle zastanawiać się, o czym pisać, i tworzyć treści, które angażują, zamiast chaotycznych publikacji zbierających zaledwie kilka lajków?
🟡 Czy chciałabyś, żeby Twoje doświadczenie i wiedza wreszcie zostały zauważone, i opowiadać o swojej ofercie spokojnie, z lekkością, bez potrzeby krzykliwej komunikacji?
🟡 Czy chciałabyś w końcu wyróżnić się na rynku, bez obniżania cen i bez poczucia, że wszyscy mówią to samo?
🟡 Czy chciałabyś przestać działać w pojedynkę, mieć wsparcie, które pomoże Ci uporządkować myśli i zdecydować, jaki kolejny krok postawić?
A teraz zamknij oczy i wyobraź sobie, że to wszystko już masz.
Co teraz czujesz? Jakie masz myśli?
Czy taka wizja napawa Cię optymizmem i nadzieją, że Twoja sytuacja nie jest beznadziejna i da się „to wszystko” ogarnąć?
Mam nadzieję, że choć w jakimś stopniu czujesz, że to jest do zrobienia.
A ja chciałabym pomóc Ci to osiągnąć.
Dlaczego chcę Ci pomóc w zrealizowaniu tej wizji?
Bo napatrzyłam się na wiele stron internetowych, które były tylko piękną fasadą, za którą stały wyświechtane frazesy. Co niestety nie przekładało się na nowych klientów.
Bo w rozmowach z innymi kobietami, które rozwijają własne marki, usłyszałam już mnóstwo razy „Mam już dość walczenia o klientów!”. „Jestem zmęczona byciem non stop obecną w social mediach”.
Bo sama wypaliłam się dzieląc się mnóstwem bezpłatnych treści w social mediach i próbując się dogonić zmieniające się trendy. Ale na szczęście oprzytomniałam i poszłam za głosem serducha zmieniając swoją komunikację i bardzo dobrze na tym wyszłam.
I mam marzenie, abyś Ty nie musiała popełniać moich błędów.
Czy to podejście z Tobą rezonuje?
Jeśli czytając powyższe treści kiwasz coraz mocniej głową i masz myśl „Tak! Myślę dokładnie tak samo!” i jednocześnie czujesz, że potrzebujesz wsparcia przy uporządkowaniu komunikacji dla Twojej marki to być może będę mogła Ci pomóc.
Przygotowałam program mentoringowy „Wyrazista komunikacja, która przyciąga”, podczas którego przez 10-16 tygodni będziemy pracować nad opracowaniem strategii komunikacji dla Twojej marki oraz napisaniu treści (jeśli wybierzesz pakiet VIP).
Sprawdź, czy odnajdujesz się w którymś z poniższych scenariuszy
Scenariusz 1:
Masz wrażenie, że od jakiegoś czasu nie po drodze Ci ze standardową komunikacją, która istnieje na rynku. Wiesz, taką, która próbuje wcisnąć Cię w jakiś schemat, krzyczącą i ponaglającą do zakupu. Która mówi, że jak nie kręcisz tygodniowo 3 rolek na Instagramie lub nie dajesz nieustannie swoim odbiorcom darmowej wiedzy, nie komentujesz postów u konkurencji i nie robisz miliona innych rzeczy (które powinnaś robić!), to nie istniejesz i Twój biznes nie przetrwa.
Chciałabyś nauczyć się sprzedawać spokojnie, z lekkością i na własnych zasadach, ale nie masz pewności, czy to się sprawdzi na rynku.
Scenariusz 2:
Czujesz, że to, jak i do kogo do tej pory kierowałaś swój przekaz, jest już nieaktualne. Może jesteś teraz w zupełnie innym miejscu życiowo, rozwojowo i zawodowo niż kilka lat temu i potrzebujesz zaktualizować nie tylko opisy na swojej stronie www, ale na nowo przemyśleć o czym, kiedy i gdzie chcesz się komunikować.
A co najważniejsze – do kogo chcesz kierować swój przekaz i jak chcesz, aby Twoja marka była postrzegana.
Chciałabyś pracować tylko z gotowymi i otwartymi na taką pracę osobami i odsiać wszystkich, którzy tylko narzekają i pytają o „rabacik po znajomości”?
Scenariusz 3:
A może nawet wiesz, czego chcesz od swojego biznesu, znasz dobrze swoich klientów, wiesz, że masz genialną ofertę, ale jak siadasz do pisania tekstów do swojej oferty, newslettera lub social mediów to nie wiesz, jak to zrobić ciekawie i z polotem.
Czujesz, że to, co piszesz, jest suche, sztampowe i bez emocji i że ciężko Ci zaangażować klientów do jakiejkolwiek reakcji.
Nie masz czasu na kończenie studiów z copywritingu ani nie ufasz, że ktoś to może napisać lepiej niż Ty sama i szukasz pomocy jak prosto, ciekawie i zrozumiale dla klienta opowiadać o swoich usługach. A jednocześnie zostać przy tym autentyczną.
Program składa się z 6 modułów
Moduł 1: Określanie grupy docelowej
W tym module określisz swoją grupę docelową, do której będziesz kierować komunikację marki. Podpowiem Ci, jak zawęzić tą grupę i/lub jak podzielić ją na segmenty, aby Twoja komunikacja precyzyjnie trafiała do danej grupy. A dodatkowo określisz z kim zdecydowanie NIE CHCESZ pracować.
Efekt: Stworzysz bazę informacji o Twoich klientach, dzięki której komunikacja Twojej marki będzie precyzyjna. Oraz zrobisz grunt pod przeprowadzenie badania potrzeb swoich klientów.
Czas trwania: 2 tygodnie
Moduł 2: Badanie potrzeb grupy docelowej
W tym module dostaniesz ode mnie podpowiedzi i narzędzia do tego, jak rozmawiać z odbiorcami i o co ich pytać, czy gdzie ich w ogóle szukać, aby to oni powiedzieli Ci czego dokładnie potrzebują.
Podpowiem Ci, jak przeanalizować wyniki takiego badania, aby wyciągnąć wnioski, które posłużą do stworzenia komunikacji marki idealnie dopasowanej pod daną grupę docelową.
Efekt: Poznanie i spisanie (!) potrzeb, problemów i bolączek potencjalnych klientów, aby móc tworzyć treści, które precyzyjnie do nich trafiają i które realizują założone cele (sprzedażowe/marketingowe itp).
Czas trwania: 2 tygodnie
Moduł 3: Główny przekaz marki i jej wyróżnik
W tym module będziemy pracować nad pozycjonowaniem Twojej marki i jej wyróżnikiem. Zdefiniujesz dalekosiężny cel marki i na jego podstawie określisz do jakiej „mentalnej szufladki” chcesz, aby Twoja marka była włożona, jakimi słowami inni mają o niej opowiadać swoim znajomym i polecać nas dalej.
Uprościsz komunikację, aby była jasna, klarowna i zrozumiała od samego początku. Zdefiniujesz również wartość, jaką Twoja marka będzie dawać klientom.
Efekt: Określony wyróżnik marki, główny przekaz oraz fundamenty marki, które przyspieszą podejmowanie kluczowych decyzji.
Czas trwania: 2 tygodnie
Moduł 4: Styl komunikacji
Określisz styl komunikacji, ton wypowiedzi oraz słowa kluczowe dla Twojej marki. Popracujesz nad osobowością marki i jej charakterem. Stworzysz główne hasło Twojej marki – jej slogan. Oraz przygotujesz krótką opowieść o swojej marce, która chwyta za serce i na długo zostaje w głowie odbiorców.
Efekt:
Czas trwania: 2 tygodnie
Moduł 5: Strategia komunikacji marki
W tym module opracujesz strategię komunikacji Twojej marki, abyś wiedziała na czym skupić swoją uwagę i gdzie udostępniać swoje treści, aby przynosiły najlepsze wyniki. Wyznaczysz cel główny i cele pośrednie komunikacji, które będą dla Ciebie drogowskazem.
Opracujesz też filary Twoich treści i pierwsze tematy na treści do newslettera, social mediów, czy innej, bieżącej komunikacji z klientami.
Efekt: Spokojna głowa i brak zastanawiania się kiedy, co, w jakim stylu i jak często publikować, aby Twoja marka została zauważona.
Czas trwania: 2 tygodnie
Moduł 6: Stworzenie bazy treści
Opowiem Ci jak tworzyć angażujące treści. Wspólnie opracowujemy treści dla Twojej marki, które są jak klocki do układania. Wykorzystując wybrane „klocki” będziesz mogła w przyszłości samodzielnie opracować treści pod konkretne miejsca – stronę www, Instagrama, Linkedina itp.
Podpowiem Ci też jak dokładnie pisać takie treści i na co zwrócić uwagę, aby były skuteczne i jednocześnie autentyczne. Zobaczysz, że nie musisz mieć skonczończonych studiów z copywritingu, żeby ciekawie i angażująco opowiadać o swojej marce.
Efekt: Stworzony gotowiec z treściami, do których można szybko sięgnąć i stworzyć treści np na stronę www, do social mediów, czy do oferty dla klienta.
Czas trwania: 4 tygodnie
To nie jest kolejny kurs online, którego nie przerobisz!
Przyznaj się, czy Ty też masz wirtualną „kupkę wstydu” w postaci zakupionych kursów online, webinarów, czy ebooków, których nigdy nie przerobiłaś? Albo zaczęłaś je przerabiać, ale w trakcie z jakiegoś powodu zrezygnowałaś?
Ten program to zdecydowanie nie jest taki rodzaj usługi.
Ja chcę Ci towarzyszyć podczas tego procesu ogarniania komunikacji. Chcę Cię wspierać, dzielić się wiedzą i doświadczeniem, ale też delikatnie i regularnie szturchać Cię w ramię, żeby praca szła do przodu i żeby „bieżączka” nie przysłoniła Twojej pracy NAD biznesem.
A dodatkowo chcę przejść z Tobą kompleksowy proces, a nie przerabiać wyrywkowe tematy. Po to, abyś miała komplet materiałów i narzędzi i abyś rozwijała swoją markę z pełną mocą!
Jak dokładnie będziemy pracować?
🖥️
Spotykamy się na żywo (spotkania online)
Na początku każdego modułu spotykamy się na ok 2-godzinnym warsztacie, podczas którego podsumowujemy pracę nad poprzednim modułem, omówimy, nad czym będziemy pracować w danym module, przekażę Ci niezbędną teorię i zaproszę do pracy własnej. Spotkania będą nagrywane.
✅
Regularne follow-upy
Na początku każdego drugiego tygodnia modułu spotykamy się na krótkiej sesji follow-up (około pół godziny), abyśmy mogły porozmawiać o pracy, którą wykonałaś do tej pory. Sprawdzimy, w jakim jesteś miejscu i czy przypadkiem nie potrzebujesz pomocy, bo utknęłaś przy którymś zadaniu.
💡
Możliwość zadawania pytań i konsultacji
Podczas całego programu jesteśmy też w stałym kontakcie na Discordzie, Slacku, czy Whatsupie (wybierasz narzędzie, które jest Ci najwygodniejsze). Możesz w każdej chwili zadać mi pytania o ćwiczenia lub podzielić się swoimi przemyśleniami.
📝
Praca na dedykowanym dokumencie Google
Wszystkie zadania do wykonania i odpowiedzi na nie masz w jednym miejscu, do którego mamy dostęp my obie. Ja przeglądając Twoje odpowiedzi na bieżąco dodaję swoje komentarze i feedback.
💎
Kompleksowe opracowanie strategii komunikacji marki
Jako podsumowanie całej naszej pracy zostaniesz z kompleksową strategią komunikacji dla Twojej marki. Strategią, która będzie nie tylko spisana w dedykowanym dokumencie, ale po którą będziesz często sięgać, a nie włożysz do szuflady i zapomnisz o niej.
✍️
Opracowanie tekstów dla marki z moim feedbackiem
Ten punkt jest wisienką na torcie całej naszej współpracy! Prowadzę Cię za rękę przy pisaniu niezbędnych treści dla Twojej marki i dam konstruktywny i jednocześnie empatyczny feedback. Wyjdziesz z treściami, z których stworzysz komunikację dla marki przynajmniej na kilka miesięcy do przodu.
Ale to nie wszystko!
🟡 Na koniec naszej współpracy spotykamy się na ok. 2-godzinny warsztat, podczas którego podsumowujemy całą naszą pracę.
🟡 Przenosimy najważniejsze informacje z każdego modułu do specjalnego dokumentu, który będzie strategią, drogowskazem dla Twojej marki i jej komunikacji na kolejne miesiące, a nawet lata.
🟡 Dostajesz ode mnie dodatkowe materiały np. listę przykładowych pytań do przeprowadzenia badania potrzeb klientów, czy pdf ze sposobami jak przeprowadzać takie badanie.
🟡 Do 3 miesięcy po zakończonej współpracy masz możliwość skorzystania z dodatkowego, godzinnego follow-upu sprawdzającego jak jeszcze lepiej dopracować treści i komunikację Twojej marki.
🟡 A jeśli chciałabyś wspólnie ze mną opracować treści pod kampanię sprzedażową Twojego produktu lub usługi to masz pierwszeństwo przed osobami, z którymi nie pracowałam nad kompleksową strategią marki i komunikacji, jak z Tobą.
Praca, którą wykonasz teraz, posłuży Ci na lata!
Celem naszej współpracy jest przede wszystkim UPORZĄDKOWANIE i WDROŻENIE.
Przeczytaj listy miłosne od moich klientek
Jednym z czynników decydujących o tym, czy podejmę współpracę z danym ekspertem jest to czy i w jaki sposób wesprze mnie we wdrożeniu ustaleń. Nie zależy mi na kolejnych planach i obszernych opracowaniach, które zapisane będą w notatniku lub na dysku komputera. To mogę zrobić sama, czytając miesiącami książki czy szukając odpowiedzi w postach w mediach społecznościowych.
Z Kasią współpraca wygląda inaczej – czuwa nad tym, by wypracowane rozwiązania ujrzały światło dzienne. Co więcej, dba o to, by nie działać schematycznie i w pospiechu, a krok po kroku i z planem dopasowanym do własnych zasobów. Dzięki programowi i harmonogramowi konsultacji, który zaproponowała Kasia oraz bieżącym odpowiadaniu na pytania w momentach samodzielnej pracy, byłam w stanie połączyć bieżącą działalność firmy z pracą nad dalszym jej rozwojem.
Dzięki współpracy z Kasią m.in.:
4. określiłam główny przekaz marki
5. dobrałam słowa kluczowe
To pomogło mi w tworzeniu precyzyjnych, jasnych i zrozumiałych dla klienta komunikatów na stronie internetowej i w ofercie. Dzięki takiemu spojrzeniu na markę z lotu ptaka oraz po uporządkowaniu strategii i komunikacji z łatwością i lekkością przyszło mi podjęcie decyzji o kanałach komunikacji, rodzaju działań marketingowych i planach wprowadzenia nowych usług i produktów.
Polecam współpracę z Kasią każdemu, kto chce działać spokojnie, bez chaosu i działania od przypadku do przypadku oraz chce zbudować solidne podstawy do dalszego rozwoju firmy lub chce zapewnić sobie dobry start nowej działalności.
Moje zdania były jednak pewnymi skrótami myślowymi, lekkim chaosem i Kasia pomogła mi to wszystko uporządkować i ułożyć w zgrabną, jasną i przejrzystą, a co najważniejsze – zrozumiałą całość.
Podobało mi się to, że dostałam wnikliwą analizę moich materiałów i propozycje zmian, które od razu mogłam wprowadzić. Kasia również zaproponowała zmiany związane ze strategią, których ja nie widziałam, nie zauważałam nawet że trzeba coś zmienić.
Efekt był cudowny! Poczułam ulgę, że nie muszę się już męczyć i kręcić w kółko. Mało tego, dzięki wskazówkom poczułam większą pewność, że ja też mogę pisać teksty i to nie jest takie trudne.
Prowadzę biznes ślubny już od 8 lat i znalazłam się w punkcie, kiedy chciałam bardziej wyklarować swoją strategię marketingową i sposób komunikacji itp. aby lepiej docierać z pomocą do Par Młodych.
Warsztaty Kasi dały mi konkretne narzędzia do pracy nad strategią swojej marki w sposób świadomy i holistyczny. Szczególnie pomocne były livy prowadzone w formie dyskusji z pozostałymi uczestniczkami warsztatów, kiedy miałyśmy możliwość omówić konkretne casy i porozmawiać o nurtujących nas pytaniach.
Czuję, że już w trakcie warsztatów zaczęłam lepiej rozumieć swoją markę i swoich odbiorców, co realnie przełożyło się kondycję mojego biznesu.
Bardzo polecam udział w warsztatach Kasi jeśli chcesz budować swoją strategię marketingową świadomie i docierać z realną pomocą do swoich idealnych klientów.
Od dawna intuicyjnie przeczuwałam, jakie są fundamenty naszej marki. Obszar ten pozostawał jednak zawsze nieułożony, nieprzemyślany całościowo, składający się z elementów, często przypadkowo sformułowanych, przyjętych pod wpływem przeczuć i emocji, a nie dogłębnej analizy marki, nas samych, i naszych odbiorców. Ten chaos zaczynał mnie przytłaczać, a także wpływać na postrzeganie naszej marki na zewnątrz. Do Kasi zgłosiłam się z nadzieją, że pomoże nam poukładać te wszystkie elementy w sposób spójny i przemyślany. Marzyłam o tym, żeby ktoś powiedział mi, co faktycznie jest ważne w kontekście definiowania swojej marki oraz jak krok po kroku osiągnąć pożądany efekt, który będzie służył na lata.
Już na początku naszej współpracy Kasia w jasny sposób przedstawiła nasz plan i schemat prac na kolejne tygodnie, które miały doprowadzić do całościowego i spójnego zdefiniowania sobie fundamentów naszej marki, a także dać narzędzia do bardzo konkretnych działań już teraz (np. w jaki sposób przygotować idealne treści na stronę internetową). Przed każdym spotkaniem otrzymywałyśmy materiały, które wyjaśniały teorię i cel, a także zadania do zrealizowania. Tak, nasza praca wymagała dużego wkładu z naszej strony – bo inaczej by się nie dało! Prowadzenie Kasi było jednak gwarancją, że ta praca ma sens i prowadzi do przemyślanego efektu. Kasia poświęcała dużo czasu na indywidualne przygotowanie do każdego spotkania, zaznajamiała się z naszymi przygotowanymi odpowiedziami, a następnie wspólnie z nami analizowała i pogłębiałą każdy z analizowanych tematów. Zadając trafne pytania, proponując sformułowania, do których same nie potrafiłyśmy dojść, wyprowadzając nas ze ślepych zaułków i skupiając naszą uwagę na tym, co najważniejsze, doprowadziła nas do niesamowitych efektów: w końcu określiłyśmy misję, wizję, wartości, zasady, język naszej marki, które sprawiały, że wszystkie – łącznie z Kasią – miałyśmy ciary:)
Nasza współpraca to przede wszystkim wielka ulga – że jest ktoś, kto profesjonalnie i z pomysłem przeprowadzi nas przez proces definiowania sobie fundamentów naszej marki.
Ale cechy Kasi – jej zaangażowanie, elastyczność, ciekawość nas i tego jaka jest nasza marka, wnikliwości w nasze nawet niewypowiedziane intuicje i potrzeby – sprawiły, że to nie było tylko „wsparcie profesjonalisty”, ale wspólna droga, towarzyszenie w tym czasem nużącym procesie osoby, która nie tylko się zna na tym co robi, ale jest po prostu przyjazna, życzliwa i ciekawa naszej małej marki.
Efekty naszej pracy przeszły nasze oczekiwania. Patrząc na naszą misję, wizję, wartości – widzę, że powstało coś, co jest prawdziwe nasze. Już teraz owoce naszej pracy procentują – wiemy jak mamy się komunikować, co pisać na SM, ale przede wszystkim – jak działać i w którym kierunku się rozwijać.
Zgłosiłam się do Kasi, bo czułam, że potrzebuję świeżego spojrzenia na to, co robię. Miałam mnóstwo pomysłów, ale nie wiedziałam, od czego zacząć i w co faktycznie warto zainwestować swój czas i energię. Zastanawiałam się, co naprawdę działa w sieci i jak skutecznie mówić o tym, czym się zajmuję, w sposób jasny i atrakcyjny.
Nasza współpraca od początku przebiegała bardzo sprawnie. Kasia wniosła ogrom energii i inspiracji. Spotkania były konkretne, z jasnymi wskazówkami i masą rozwiązań, które od razu mogłam wdrożyć. Bardzo podobało mi się to, że miała elastyczne podejście – dopasowywała się do mojego tempa, ale jednocześnie mobilizowała mnie do działania, co sprawiało, że każde kolejne zadanie wyciągało mnie z utartych schematów – co ostatecznie było super!
Dzięki naszej współpracy zyskałam nową perspektywę na to, co robię. Wspólnie przeanalizowałyśmy, co działa, a co wymaga poprawy, a także stworzyłyśmy bardzo konkretne plany na przyszłość. Dostałam ogromne wsparcie w zakresie komunikacji – od określenia celów, przez wybór kanałów, aż po stworzenie bazy treści na stronę i social media. Czułam, że Kasia była przy mnie na każdym kroku, a jej feedback był nieoceniony!
A efekty? Moja oferta jest teraz przejrzysta i dopasowana do konkretnych wyzwań moich klientów. Dokładnie wiem, jak oraz gdzie komunikować to, czym się zajmuję. Stworzone treści są spójne i precyzyjne. A ja czuję się spokojnie i pewnie.
Dodatkowo, ta współpraca jeszcze raz pokazała mi, że nawet prowadząc własny biznes, nie muszę działać w pojedynkę. Wymiana wiedzy, umiejętności i usług między przedsiębiorcami to niesamowicie wartościowy element rozwoju – dzięki niej można nie tylko zyskać nową perspektywę, ale też skorzystać z doświadczenia innych, co przyspiesza rozwój i pozwala skupić się na tym, co najważniejsze.
Jestem bardzo zadowolona z efektów! Polecam Kasię każdemu, kto potrzebuje strategicznego wsparcia przy budowaniu marki – szczególnie jeśli prowadzisz mały biznes oparty na wiedzy i relacjach. Kasia to prawdziwy wulkan inspiracji i konkretów, który nie tylko pomoże Ci uporządkować działania, ale także wniesie nową energię do Twojego biznesu.
Zanim podejmiesz decyzję dobrze się zastanów!
Być może tym pytaniem strzelam sobie w kolano, ale nie byłabym sobą, gdybym Ci o tym nie powiedziała.
Chciałabym, abyś dobrze się zastanowiła, czy jesteś gotowa naprawdę się zaangażować.
Na ile jesteś gotowa postawić naszą współpracę jako priorytet? Czy znajdziesz czas na regularne spotkania raz w tygodniu oraz pracę własną? Bo to będzie dodatkowe kilka godzin pracy tygodniowo.
Czy jesteś gotowa zaangażować nie tylko swój czas i pieniądze, ale też energię do tego, aby sprawnie przejść przez cały proces?
Czy jesteś gotowa dzielić się nie tylko swoimi sukcesami (nawet najdrobniejszymi), ale też trudnościami, wyzwaniami, problemami, czy rozterkami, abym miała możliwość pomóc Ci rozwiązać te problemy?
I na ile komfortowo czujesz się z zainwestowaniem realnych pieniędzy w rozwój swojej marki?
To szalenie ważne pytania, które specjalnie zadaję na początku, abyśmy miały jasność co do zaangażowania w cały proces.
A więc co dalej?
Dlatego zapraszam Cię na około 1,5 godzinną, płatną konsultację „Audyt Marki i Komunikacji”.
Niezależnie, czy będziemy później razem pracować nad kompleksową strategią komunikacji dla Twojej marki, czy nie, podczas tej konsultacji:
🟡 dam Ci wskazówki, co w komunikacji Twojej marki jest OK, a co warto w niej poprawić
🟡 dostaniesz wideo z moim feedbackiem do Twojej strony www (udzielę feedbacku zarówno do tekstów, jak i do oprawy wizualnej strony)
🟡 podpowiem Ci od czego zacząć i jakie kolejne kroki możesz zacząć wdrażać, aby SAMODZIELNIE pracować nad komunikacją swojej marki
🟡wyślę Ci nagranie naszego spotkania, abyś mogła je przesłuchać na spokojnie w dowolnym momencie.
Poniżej znajdziesz link do umówienia takiej konsultacji.
Jeśli zdecydujesz się na dalszą współpracę ze mną, to koszt tej konsultacji zostanie odliczony od ceny całego procesu.
Jeśli nie jesteś gotowa na wspólną pracę to też jest OK!
Nie musisz od razu ze mną współpracować. Będzie mi szalenie miło, jeśli skorzystasz z moich bezpłatnych materiałów, które oferuję. A są to:
- mój podcast „Po ludzku o budowaniu marki”;
- mój bezpłatny kurs mailowy „Jak wzmocnić siłę marki i przyciągać klientów jak magnes?”;
- mój bezpłatny quiz „Odkryj swój unikalny styl komunikacji”
- mój Festiwal Brandingu i Komunikacji Marki, czyli kilkudniowe, bezpłatne szkolenie online o komunikacji marki, który organizuję kilka razy do roku.
Serdecznie zapraszam Cię do skorzystania z tych pomocy.
Nic bardziej mnie nie wkurza niż…
Niesamowicie wkurza mnie narracja, którą widzę w internecie – że musisz być wszędzie, pisać codziennie bezpłatne treści, wymyślać krzykliwe kampanie promocyjne, bo inaczej nie istniejesz. Wkurza mnie, jak na co którejś stronie www widzę to samo hasło: „Wyróżnia nas profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta”. Gdzie tu jest autentyczność? Gdzie prawdziwy głos marki?
I smuci mnie to, jak wiele kobiet za tym podąża, chociaż tak naprawdę nie czują tego w głębi serca. Widzę, jak starają się dostosować do tych sztucznych zasad, tracąc po drodze siebie, swoją pasję i oryginalność. Wkładają tyle serca w swoją pracę, a ich przekaz ginie w morzu tych samych, wyświechtanych frazesów.
Te kobiety mają niesamowite produkty i usługi, ale nie są w stanie opowiedzieć o nich własnymi słowami. Zamiast tego porównują się do innych i zmuszają się niekiedy do tego, żeby pisać „profesjonalnie”, chociaż wcale tego nie czują. Ich potencjał jest duszony przez te wszystkie „powinności” narzucone przez świat online.
A wkurza mnie to dlatego, że sama byłam przez długi czas taką kobietą. Próbowałam spełniać te oczekiwania, dopasować się do tego, co mówił internet. To było jak walka z samą sobą – z jednej strony chciałam być autentyczna, z drugiej czułam presję, żeby „wyglądać profesjonalnie”. W końcu zrozumiałam, że to nie o to chodzi. Odkryłam, że to, co naprawdę przyciąga ludzi, to autentyczność i własny, niepowtarzalny styl.
I dlatego teraz chcę Ci pomóc – żebyś już nie musiała przechodzić przez to sama. Twój głos zasługuje na to, żeby być słyszalnym, bez kompromisów i sztuczności. Możesz wyróżnić się, będąc sobą, nie musisz grać według reguł, które nie są Twoje.
A ja chętnie pomogę Ci to osiągnąć 😉
Przeczytaj listy miłosne od moich klientek
Już na pierwszym spotkaniu z Kasią, zwróciłam uwagę na jej ogromne zaangażowanie i pasję. Widać, że w temacie, w którym działa, ma ogromną wiedzę i uwieeelbia to co robi! 🙂
Na sesjach opracowałyśmy strategię mojej marki i w oparciu o nią, Kasia stworzyła identyfikację wizualną i moją stronę internetową. Myślę, że takie kompleksowe podejście sprawia, że wszystko jest spójne ze mną i moi potencjalni klienci to widzą. Dzięki temu łatwiej jest im nawiązywać ze mną kontakt.
Kasia okazała mi nieocenione wsparcie w uporządkowaniu moich idei i pomysłów w kontekście działań w Internecie. Najbardziej wartościowe było dzielenie się jej własnymi doświadczeniami.
Od pierwszych spotkań zauważałam efekty naszej współpracy. Dużo łatwiej tworzyło mi się wartościowe treści w Internecie, które bardziej angażowały odbiorców. A to dlatego, że podczas pracy z Kasią przemyślałam swoją misję. Potem na jej podstawie określiłam swoje cele komunikacji i zaczęłam wdrażać plan w życie!
Jestem niesamowicie zadowolona z efektów – serdecznie polecam współpracę z Kasią kobietom, które chcą startować z własnym biznesem i promować się online 🙂
Wzięłam udział w warsztatach przede wszystkim po to, żeby ułożyć sobie strategię komunikacji w social mediach.
Dzięki obszernym i szczegółowym kartom pracy (omawianym dodatkowo na live’ach) mogłam przyjrzeć się różnym obszarom w moim biznesie. I w końcu zrobiłam badanie rynku!
Dodatkowo indywidualne konsultacje z Kasią pomogły mi opracować plan publikowania treści. Polecam warsztaty osobom, które chcą przeanalizować swój biznes i opracować strategię.
Warsztaty Kasi były strzałem w dziesiątkę – dostawałam dokładnie to, czego potrzebowałam. Najcenniejsze były trafne pytania, które otwierały mi głowę, a także spojrzenie i pomysły innych na moje wyzwania. Podczas warsztatów mogłam spokojnie ustalić pełną strategię jej rozwoju.
Zdecydowanie jestem zadowolona z efektów pracy z Kasią. Co więcej, wiem, że będę wracać zarówno na konsultacje do Kasi, jak i do materiałów, które otrzymałyśmy podczas warsztatów, a które są rewelacyjne!
Polecam udział w warsztatach wszystkim tym kobietom, które mają już swój biznes, ale nigdy nie skupiały się na tworzeniu strategii działania – zobaczycie, że można jeszcze lepiej zarządzać swoim brandem.
Brałam udział w warsztatach “Audyt marki” i muszę przyznać, że to było świetne, niepowtarzalne doświadczenie. Na live’ach można na bieżąco zadawać pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Kasia potrafi przekazać swoją wiedzę w taki sposób, że jest ona ciekawa, a przede wszystkim zrozumiała. W dodatku Kasia jest tak pełna pozytywnej energii, że nią zaraża nawet przez ekrany komputerów oraz sprawia, że ma się motywację i chęć do działania!
W grupie można zasięgnąć opinii, rozwinąć dyskusję i zaczerpnąć inspiracji od wspaniałych babek, które tam się spotyka. Z czystym sumieniem polecam warsztaty i współpracę z Kasią.
Kurs Kasi poleciła mi przyjaciółka, wiedząc, że firmę prowadzę raczej intuicyjnie. Szkolenia pomogły mi uporządkować i dookreślić bazowe elementy mojej marki. Kasia ma bardzo jasny przekaz, a jej życzliwa postawa sprzyja rozwojowi. Dziękuję i polecam!
Kasia, dziękuję Ci bardzo za warsztaty. Moim największym wyzwaniem było zrozumieć, o co mi tak naprawdę chodzi. Dla kogo ja chcę być? Z kim chcę pracować? I zadania na warsztatach pomogły mi określić mojego idealnego klienta. Jeszcze walczę troszkę ze strategią treści, ale dzielnie wracam do workbooka i szukam wskazówek, które są bezcenne. Brawo! Krok po kroczku buduję swoją markę osobistą korzystając z Twoje wiedzy i podglądając ciągle, jak Ty sama to robisz 🙂
Dlaczego możesz mi zaufać?
Nazywam się Katarzyna Mrzygłód. Jestem strateżką marki i komunikacji online zafiksowaną na punkcie POTRZEB człowieka.
W przeszłości robiłam identyfikacje wizualne i strony www. Jednak z biegiem czasu zaczęłam zauważać, że moi klienci oszukują samych siebie. Proszą mnie o zrobienie dla nich fajnego logo i identyfikacji, czy strony, bo myślą, że tego najbardziej potrzebuje ich marka, aby zaistnieć na rynku. A to niestety totalnie mija się z prawdą.
Komunikacja wizualna to wisienka na torcie w całym procesie rozwijania własnej marki. Prawdziwe potrzeby nasze, klientów oraz marki są często ukryte bardzo głęboko.
Dlatego moją misją jest teraz właśnie dokopywanie się do tych potrzeb oraz pomoc w ułożeniu strategii działania jak te potrzeby zrealizować i zakomunikować światu.
A dodatkowo jestem mistrzynią łączenia kropek. Tam, gdzie Ty widzisz tylko chaos w postaci zbyt wielu pomysłów i zadań do wykonania, ja dostrzegam ogromne szanse i potencjał. Pomagam krok po kroku uporządkować pomysły i przekuć je w komunikację, która przyciąga nowych klientów.
Najczęstsze pytania
Czy ten program jest dla początkujących przedsiębiorców? Co jeśli nie mam jeszcze własnej marki?
Jeśli nie jesteś pewna tego, czy ten program jest dla Ciebie, napisz do mnie, a umówimy się na krótką, niezobowiązującą rozmowę, aby to sprawdzić 😉
Nie ukrywam jednak, że najwięcej skorzystają z tego programu kobiety, które rozwijają własną markę już od jakiegoś czasu. Które nie chcą już robić wszystkiego same. I które są gotowe zainwestować pieniądze w taką dłuższą współpracę.
Jeśli jesteś na początku drogi z własnym biznesem, to gorąco polecam Ci mój bezpłatny kurs mailowy „Jak wzmocnić siłę marki i przyciągać klientów jak magnes”. Znajdziesz w nim mnóstwo wskazówek na start rozwoju swojej marki!
Czy ten program jest dla osób z każdej branży?
Moje talenty i umiejętności szczególnie doceniają kobiety, które zarabiają na dzieleniu się swoją wiedzą. Czy to na usługach 1:1, współpracach grupowych, czy na tworzeniu i publikowaniu treści. A są to m.in.: trenerki, psycholożki, terapeutki, doradczynie, konsultantki, nauczycielki, stylistki, psychodietetyczki, graficzki, podcasterki, instagramerki, edukatorki, email marketerki i wiele innych specjalistek i kreatorek.
I zazwyczaj te kobiety mają podobne wyzwania:
- chcą zmienić sposób opowiadania o swojej marce i jej ofercie, ale nie wiedzą, jak to zrobić, aby zostać zauważonym. Nie chcą powielać wyświechtanych tekstów, ale chcą w końcu komunikować się prosto z serducha! I jednocześnie, aby było to ciekawe i zrozumiałe dla odbiorców.
- chcą uporządkować swoje pomysły (których mają miliony!), aby wiedzieć co krok po kroku mogą zrobić, aby zrealizować swoje cele
- chcą przegadać to wszystko z kimś, aby nie kisić się we własnych myślach, bo już tego próbowały i widzą, że to nie dodało ich marce rozpędu.
Dlatego jeśli świadczysz usługi 1:1 lub grupowe lub jesteś twórczynią treści, to taka współpraca jest szczególnie dla Ciebie 😉
To duża inwestycja - dlaczego mam zaufać właśnie Tobie?
W pierwszej kolejności warto, abyś zaufała sama sobie i świadomie podjęła decyzję, że z profesjonalnym wsparciem jesteś w stanie zbudować markę, o której marzyłaś! Do tego programu zapraszam kobiety, które już mi ufają i czują, że nie chcą już dłużej same wskrzeszać swój biznes. Ale skoro tu jesteś i to czytasz, to już w jakimś stopniu do nich należysz 😉
Czy muszę się uczyć lub inwestować w dodatkowe narzędzia do pracy?
Narzędzia, z których będziemy korzystać podczas programu to: Google Meet, dokumenty Google oraz Discord/Slack lub Whatsup (wybierasz tą, w której Ci najlepiej się komunikować).
Nie musisz za nie płacić. Aplikację Discord wystarczy, że ściągniesz na swój komputer lub telefon – tam będzie główne miejsce naszej komunikacji. A do spotkań na Google Meet możesz dołączyć bezpośrednio ze swojej przeglądarki internetowej. I pamiętaj – jestem do Twojej dyspozycji również we wszelkich kwestiach technicznych. Chętnie pomogę jeśli coś będzie niejasne 😉
Czy wystawiasz faktury VAT?
Oczywiście! Wystarczy, że podasz mi swój NIP, a przygotuję fakturę na dane Twojej firmy.
W przypadku problemów / zmian w opisie faktury napisz: kontakt@sztukabrandingu.pl
Dlaczego program trwa aż 14 tygodni? Czy można go skrócić?
Wiem, że czternaście tygodni może wydawać się wiecznością, ale uwierz mi – to będzie ekscytująca przygoda!
Każdy dzień w tym programie to krok do zbudowania czegoś wielkiego. Nie tylko wymyślimy strategię, która pozwoli Twojej marce być zapamiętaną, ale też zaczniemy ją wprowadzać w życie, krok po kroku. A umówmy się – tego nie da się zrobić w jeden wieczór.
To trochę jak dbanie o ogród – nie można po prostu posadzić roślin i oczekiwać, że od razu zakwitną. Potrzeba czasu i zaangażowania w pielęgnację zasadzonych roślin, aby z czasem rozkwitły i przyniosły piękne owoce.
I jestem tu, żeby przeprowadzić Cię przez każdy etap, odpowiadając na pytania i dopasowując wszystko idealnie do Twoich potrzeb. Zanim się obejrzysz, te kilkanaście tygodni minie, a Ty będziesz mieć strategię komunikacji marki, która nie tylko mówi „wow”, ale też przyciąga klientów. Zainwestujmy razem w ten czas – zobaczysz, że będzie warto! 😉