Od czego zacząć budowanie marki?
Załóżmy, że pracujesz w dziale księgowości w dużym korpo. Jednak w pewnym momencie swojego życia mówisz - mam dość już tej pracy na etacie, nadgodzin, pracy z przypadkowymi ludźmi! Założę własną firmę i będę działać na moich warunkach! Przyda mi się jakieś wyzwanie w...
“Kobiecy” vs “męski” biznes – czy w ogóle istnieje taki podział?
W świecie biznesu jest kilka stereotypów, które rozróżniają go na “kobiecy” i “męski”. Jednym z nich jest, że to mężczyźni po prostu lepiej prowadzą własne firmy niż kobiety. Albo, że pewne branże są “zarezerwowane” tylko dla mężczyzn, a inne tylko dla kobiet. Jest...
5 błędnych przekonań, które hamują rozwój twojej marki
Czy miałaś kiedyś taką myśl - “Ona to ma już taką super działającą firmę, zatrudnia tyle ludzi, realizuje świetne projekty, pewnie zarabia mnóstwo kasy, więc stać ją na porządną reklamę, czy piękną stronę internetową. A ja? Muszę tak ciężko pracować i pewnie i tak...
Jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki?
Być może wydaje Ci się, że słowo “audyt” jest zarezerwowane tylko dla dużych korporacji. Prawda jest jednak taka, że każda marka potrzebuje co jakiś czas spojrzeć na swoje działania z lotu ptaka i sprawdzić, które z nich wymagają wzmocnienia, a jakie należy poprawić...