Kasia Mrzygłód Sztuka Brandingu

Bezpłatne 5-dniowe szkolenie online 

21-26.10.2024 | godz. 10:00

Jak stworzyć spójną komunikację marki, która zapada w pamięć i przyciąga lojalnych klientów

(bez tańczenia na rolkach, wydawania milionów na reklamy, czy „inspirowania się” pomysłami konkurencji)

A co jeśli powiem Ci, że możesz przyciągać klientów, jednocześnie będąc sobą i nie podążając ślepo za trendami? Rozwijając markę, tak wiesz, z serducha, a nie z powinności? 

Co jeśli powiem Ci, że możesz wyróżnić się na rynku bez przeznaczania dużych budżetów na reklamę? I że skuteczna komunikacja marki to nie magia, ale prosta strategia, której możesz się nauczyć? 

Co jeśli powiem Ci, że nie musisz być copywritingowym geniuszem, aby Twoje słowa poruszały i sprzedawały? Bez presji ciągłego tworzenia nowych treści, a pisaniu ich w zgodzie ze sobą?

Uwierz mi – tworzenie treści, pisanie opisów Twojej oferty, czy nawet ogólne opowiadanie o Twojej marce naprawdę nie musi iść jak po grudzie!

Możesz tworzyć treści i całą komunikację marki w zgodzie ze sobą, autentycznie i z lekkością i jednocześnie wywoływać w Twoich odbiorcach myśl „Dokładnie tego potrzebuję!”. 

I na tym szkoleniu opowiem Ci, jak to zrobić.

Sprawdź, czy odnajdujesz się w którymś z poniższych scenariuszy

Scenariusz 1:

Masz wrażenie, że od jakiegoś czasu nie po drodze Ci ze standardową komunikacją, która istnieje na rynku. Wiesz, taką, która próbuje wcisnąć Cię w jakiś schemat, krzyczącą i ponaglającą do zakupu. Która mówi, że jak nie kręcisz tygodniowo 3 rolek na Instagramie lub nie dajesz nieustannie swoim odbiorcom darmowej wiedzy, nie komentujesz postów u konkurencji i nie robisz miliona innych rzeczy (które powinnaś robić!), to nie istniejesz i Twój biznes nie przetrwa.

Chciałabyś nauczyć się sprzedawać spokojnie, z lekkością i na własnych zasadach, ale nie masz pewności, czy to się sprawdzi na rynku.

Scenariusz 2:

Czujesz, że to, jak i do kogo do tej pory kierowałaś swój przekaz, jest już nieaktualne. Może jesteś teraz w zupełnie innym miejscu życiowo, rozwojowo i zawodowo niż kilka lat temu i potrzebujesz zaktualizować nie tylko opisy na swojej stronie www, ale na nowo przemyśleć o czym, kiedy i gdzie chcesz się komunikować.

A co najważniejsze – do kogo chcesz kierować swój przekaz i jak chcesz, aby Twoja marka była postrzegana.

Chciałabyś pracować tylko z gotowymi i otwartymi na taką pracę osobami i odsiać wszystkich, którzy tylko narzekają i pytają o „rabacik po znajomości”?

Scenariusz 3:

A może nawet wiesz, czego chcesz od swojego biznesu, znasz dobrze swoich klientów, wiesz, że masz genialną ofertę, ale jak siadasz do pisania tekstów do swojej oferty, newslettera lub social mediów to nie wiesz, jak to zrobić ciekawie i z polotem.

Czujesz, że to, co piszesz, jest suche, sztampowe i bez emocji i że ciężko Ci zaangażować klientów do jakiejkolwiek reakcji.

Nie masz czasu na kończenie studiów z copywritingu ani nie ufasz, że ktoś to może napisać lepiej niż Ty sama i szukasz pomocy jak prosto, ciekawie i zrozumiale dla klienta opowiadać o swoich usługach. A jednocześnie zostać przy tym autentyczną.

Poznaj plan szkolenia

DZIEŃ 1

Jak dobrze przygotować się do stworzenia komunikacji marki, obok której nie da się przejść obojętnie

Poniedziałek, 21 października 2024
Godz. 10:00

Nie da się powiedzieć – „skończyłam robić markę”. Rozwijanie marki to proces, który składa się z wielu elementów. Ogarnięcie ich wszystkich czasem może być przytłaczające, a nawet może powodować wiele frustracji.

Ale to nie musi tak wyglądać 😉 

W tym dniu podpowiem Ci, co zrobić, aby na spokojnie podejść do każdego z tych elementów. Pokażę, jak taki proces rozwijania marki wygląda z lotu ptaka. Nad czym moim zdaniem koniecznie warto popracować, a co możesz sobie odpuścić.

DZIEŃ 2

Dlaczego to klient ma być bohaterem Twojej opowieści, a nie Twoja marka? Poznaj subtelną, acz znaczącą różnicę.

Wtorek, 22 października 2024
Godz. 10:00

W tym dniu chciałabym Ci pokazać, jak ważne jest usłyszenie i dogłębne poznanie Twoich klientów – ich potrzeb, problemów, bolączek i frustracji, ale też marzeń i aspiracji. Dlaczego bez tego elementu cała dalsza praca może pójść na marne. 

Opowiem o tym, na co zwrócić uwagę przy określaniu grupy docelowej, jak ją zawężać, jak się zabrać do badania potrzeb klientów i jakie jedno pytanie powinno Ci nieustannie przyświecać przy kontakcie z klientami. 

Sprawdzisz, czy w Twojej marce masz dobrze określoną grupę docelową i klienta idealnego oraz poznasz sposoby jak nad tym popracować. 

A dodatkowo zobaczysz na konkretnych przykładach polskich, niedużych marek (nie gigantów typu Apple, czy Nike), jak to wszystko zrobić dobrze, aby działało na Twoją korzyść.

DZIEŃ 3

Jak zaistnieć w głowach klientów i stać się ich pierwszym (i kolejnym) wyborem.

Środa, 23 października 2024
Godz. 10:00

Czy jeśli chcesz, aby Twoja marka była pierwszym wyborem klientów to czy jedyną drogą ku temu jest znaczące wyróżnienie się na rynku? Jaka jest różnica między wyróżnieniem się a byciem charakterystycznym, wyrazistym? Co może być Twoim „wyróżnikiem”? Jak opracować jedyny w swoim rodzaju „wyróżnik” marki, którego nie da się skopiować i który nie jest wyświechtanym hasłem reklamowym skopiowanym u konkurencji? Czy kierować się przy tym trendami? 

Na te i inne pytania odpowiem podczas trzeciego dnia naszego szkolenia. 

Podpowiem Ci, na co warto postawić przy formułowaniu głównego przekazu marki, aby zaistnieć w głowach klientów i aby z przyjemnością przychodzili po więcej.

DZIEŃ 4

Jak zadbać o spójność i pozytywne doświadczenia w każdym punkcie styku klienta z Twoją marką?

Czwartek, 24 października 2024
Godz. 10:00

Spójny wizerunek marki to nie tylko spójna kolorystyka i typografia wykorzystana na grafikach czy stronie internetowej. To szereg dodatkowych czynników, o których nie zawsze myślimy w codziennych działaniach marketingowych, czy sprzedażowych. 

Jak zatem budować spójną komunikację i wizerunek naszej marki w oczach klientów?

Czwartego dnia szkolenia dowiesz się jakie korzyści płyną z posiadania spójnej komunikacji marki, poznasz praktyczne wskazówki jak skutecznie budować spójność w marce oraz zobaczysz na przykładach innych (polskich, małych!) marek jak to robić dobrze.

A dodatkowo opowiem Ci, jak przeprowadzić klientów przez proces poznawania Twojej marki, który stanie się dla nich czystą przyjemnością. Co zrobić, aby zapewnić klientom pozytywne doświadczenia w każdym momencie styku z Twoją marką. I co najważniejsze – jak sprawić, aby utożsamili się z Twoją marką i polecali ją dalej.

DZIEŃ 5

Jak pisać treści, aby klient pomyślał „Tak, tego mi potrzeba!” + audyt stron na żywo

Piątek, 25 października 2024
Godz. 10:00

Tego dnia zrobimy szczery test „Latarki uważności”. Sprawdzimy, czy komunikacja Twojej marki jest faktycznie nastawiona na Twoich klientów, czy jednak sporo jest w niej Twojej osoby. 

Opowiem też jakich błędów warto unikać przy tworzeniu treści dla marki, aby Twój przekaz był prosty, zrozumiały i aby pobudzał emocje klientów. 

Dodatkowo pokażę Ci na konkretnych przykładach, jak wyglądają opisy ofert na stronach, które są najwyżej w wyszukiwarce Googla i dlaczego nie powinnaś brać z nich przykładu. Pokażę też, na przykładzie mojej klientki, jak zbudować stronę, która faktycznie konwertuje i sprzedaje. 

A wisienką na torcie będzie audyt 1-2 stron (być może także Twojej), który wykonam na żywo podczas naszego spotkania. 

PS Jeśli będziesz chciała, abym przeprowadziła audyt Twojej strony, to w mailu po zapisie będzie przestrzeń na to aby się zgłosić do tej akcji 😉

A w prezencie dostaniesz ode mnie

DZIEŃ 6

BONUS: Jak ułatwić sobie pisanie treści i prawdziwie angażować swoich klientów

Sobota, 26 października 2024
Godz. 10:00

W tym bonusowym dniu szkolenia podpowiem Ci, na co zwrócić uwagę, aby Twoje teksty były skuteczne i jednocześnie autentyczne. Jak wchodzić w buty klienta, aby pomyślał „O kurczę, ona to mnie rozumie!”. Jakie etapy ma „podróż klienta” i co pisać w każdym z nich, czyli o storytellingu po ludzku 😉 

Zobaczysz, że nie musisz mieć skończonych studiów z copywrittingu, żeby ciekawie i angażująco opowiadać o swojej marce. 

Pokażę Ci też, jakie treści warto opracować w ramach „bazy treści”, aby były jak klocki do układania. Wykorzystując wybrane „klocki”, będziesz mogła w przyszłości samodzielnie opracować treści pod konkretne miejsca – stronę www, Instagrama, Linkedina itp.

SESJA Q&A

BONUS: Sesja Q&A na zamkniętej grupie na FB

Wtorek, 29 października 2024
Godz. 10:00

Po tych 6 dniach intensywnego zdobywania wiedzy dam Ci przestrzeń na poukładanie sobie tych wszystkich informacji i skonfrontowanie ich z sytuacją w Twojej marce.

A jeśli w międzyczasie przyjdą Ci do głowy jakieś pytania, to będziesz mogła mi je zadać, a ja odpowiem na nie podczas wtorkowej sesji Q&A. Mogą to być nawet konkretne pytania pod Twoją markę – na wszystkie postaram się odpowiedzieć podczas spotkania.

Jak to będzie wyglądało technicznie

Spotykamy się codziennie o 10:00

Przez 5 dni (a dla chętnych 6!) będziemy się spotykać codziennie o godzinie 10:00. Każde spotkanie potrwa ok. 1,5-2 godzin, abym zdążyła Ci przekazać maksimum niezbędnej wiedzy.

Widzimy się na Google Meet

Widzimy się na Google Meet – nie musisz instalować żadnej aplikacji. Link do spotkania dostaniesz ode mnie na swojego maila od razu po zapisie na szkolenie. 

Będą powtórki nagrań

Wszystkie spotkania będą nagrywane oraz wysyłane mailem po spotkaniach, do odsłuchania. O końcu możliwości odsłuchania nagrania poinformuję Cię mailowo oraz na grupie na FB.

Zamknięta grupa na fb

Możesz dołączyć też do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie będę przypominać o spotkaniach i terminach dostępności powtórek oraz gdzie będzie się działa magia budowania relacji biznesowych.

Całe szkolenie zaprojektowałam tak, abyś…

Podczas uczestnictwa w seminariach zdobyła niezbędną wiedzę i wyszła z pełną jasnością, jak krok po kroku tworzyć komunikację dla swojej marki. Ale wiesz, z głową, a nie na hura 😉

Zobaczyła i uwierzyła, że aby przyciągać lojalnych klientów nie musisz tańczyć na TikToku, wyskakiwać klientom z lodówki i rezygnować z autentycznego wyrażania siebie. Wręcz przeciwnie – Twoja marka zyska najwięcej, jak pójdziesz za swoją intuicją i jak połączysz ją z dokładnym słuchaniem Twoich klientów. A ja pokażę Ci jak to zrobić na spokojnie.

Dzięki przykładom stron i treści moich klientek sama stanęła w prawdzie i… nie uciekła przed nią! 😉 Ale abyś miała odwagę i pewność, że wiesz, co po kolei masz zrobić i sukcesywnie realizowała swoje cele. I że w każdym momencie możesz zgłosić się o pomoc.

    A dodatkowo, abyś dobrze się przy tym wszystkim bawiła! Bo rozwijanie marki może sprawiać radość jeśli puścisz presję i swoją uwagę przekierujesz na człowieka, a nie na wyniki. 

    To jest czas na TWOJĄ decyzję 

    Czy chcesz skorzystać z około 10 godzin! bezpłatnych nagrań z wiedzą o strategii marki i komunikacji wraz z przykładami dobrych komunikacji małych marek oraz możliwością zadania pytania o swoją markę?

    Jeśli tak, wypełnij poniższy formularz i widzimy się już 21 października!

    Co mówią moje klientki?

    Jednym z czynników decydujących o tym, czy podejmę współpracę z danym ekspertem jest to czy i w jaki sposób wesprze mnie we wdrożeniu ustaleń. Nie zależy mi na kolejnych planach i obszernych opracowaniach, które zapisane będą w notatniku lub na dysku komputera. To mogę zrobić sama, czytając miesiącami książki czy szukając odpowiedzi w postach w mediach społecznościowych.

    Z Kasią współpraca wygląda inaczej – czuwa nad tym, by wypracowane rozwiązania ujrzały światło dzienne. Co więcej, dba o to, by nie działać schematycznie i w pospiechu, a krok po kroku i z planem dopasowanym do własnych zasobów. Dzięki programowi i harmonogramowi konsultacji, który zaproponowała Kasia oraz bieżącym odpowiadaniu na pytania w momentach samodzielnej pracy, byłam w stanie połączyć bieżącą działalność firmy z pracą nad dalszym jej rozwojem.

    Dzięki współpracy z Kasią m.in.:

    1. opracowałam bazę do określenia na nowo strategii i komunikacji marki
    2. uporządkowałam ofertę i opracowałam konspekt flagowej usługi
    3. zaplanowałam stronę internetową z ofertą
    4. określiłam główny przekaz marki

    5. dobrałam słowa kluczowe

    To pomogło mi w tworzeniu precyzyjnych, jasnych i zrozumiałych dla klienta komunikatów na stronie internetowej i w ofercie. Dzięki takiemu spojrzeniu na markę z lotu ptaka oraz po uporządkowaniu strategii i komunikacji z łatwością i lekkością przyszło mi podjęcie decyzji o kanałach komunikacji, rodzaju działań marketingowych i planach wprowadzenia nowych usług i produktów.

    Polecam współpracę z Kasią każdemu, kto chce działać spokojnie, bez chaosu i działania od przypadku do przypadku oraz chce zbudować solidne podstawy do dalszego rozwoju firmy lub chce zapewnić sobie dobry start nowej działalności. 

    Agnieszka Krawczuk, Manufaktura Porządku

    manufakturaporządku.pl

    Już na pierwszym spotkaniu z Kasią, zwróciłam uwagę na jej ogromne zaangażowanie i pasję. Widać, że w temacie, w którym działa, ma ogromną wiedzę i uwieeelbia to co robi!  🙂

    Na sesjach opracowałyśmy strategię mojej marki i w oparciu o nią, Kasia stworzyła identyfikację wizualną i moją  stronę internetową. Myślę, że takie kompleksowe podejście sprawia, że wszystko jest spójne ze mną i moi potencjalni klienci to widzą. Dzięki temu łatwiej jest im nawiązywać ze mną kontakt.

    Kasia okazała mi nieocenione wsparcie w uporządkowaniu moich idei i pomysłów w kontekście działań w Internecie. Najbardziej wartościowe było dzielenie się jej własnymi doświadczeniami.

    Od pierwszych spotkań zauważałam efekty naszej współpracy. Dużo łatwiej tworzyło mi się wartościowe treści w Internecie, które bardziej angażowały odbiorców. A to dlatego, że podczas pracy z Kasią przemyślałam swoją misję. Potem na jej podstawie określiłam swoje cele komunikacji i zaczęłam wdrażać plan w życie! 

    Jestem niesamowicie zadowolona z efektów – serdecznie polecam współpracę z Kasią kobietom, które chcą startować z własnym biznesem i promować się online 🙂

    Jadwiga Raduj, Pani Szafowa

    paniszafowa.pl

    Kim jestem i dlaczego warto mnie posłuchać

    Nazywam się Katarzyna Mrzygłód i pod marką „Sztuka Brandingu” pomagam zabieganym ekspertkom rozwijać wyraziste marki poprzez uporządkowanie ich strategii i komunikacji.

    Tak, aby klienci w pierwszej kolejności przychodzili właśnie do nich, a one, aby działały jednocześnie z odwagą i spokojem. I to bez wciskania się w utarte schematy, porównywania się, czy kopiowania konkurencji, ale z zauważeniem ich potrzeb oraz z wykorzystaniem w pełni zasobów i potencjału, który w nich drzemie.

    Pokazuję im inną drogę. Podpowiadam, jak zamiast słuchać wszystkich dookoła (i mieć przy okazji wyrzuty sumienia, że nie działają tak jak oni), zacząć słuchać SIEBIE i wąskiej grupy osób, którzy są ich idealnymi klientami.

    Podpowiadam, na jakie elementy warto postawić, a które w perspektywie czasu dają znacznie lepsze efekty, niż chaotyczne działania skierowane do przypadkowych, obcych im osób.

    Swoją misję pomocy ekspertkom rozwijającym własne marki realizuję (nieprzerwanie już od prawie 10 lat) poprzez indywidualne konsultacje z klientkami, grupowe programy mentoringowe, czy szkolenia.

    A także dzielę się wiedzą w zakresie strategii, marketingu i sprzedaży poprzez mój podcast „Po ludzku o budowaniu marki” oraz podczas gościnnych wystąpień na wydarzeniach, w podcastach, czy konferencjach.

    To co, widzimy się na szkoleniu? 😉