Festiwal Brandingu
i Komunikacji Marki
Zapraszam Cię na kilkudniowe, bezpłatne szkolenie online, podczas którego opowiadam o tym, jak opracować komunikację Twojej marki, która jest wyrazista i na długo zostaje w głowach odbiorców.
A co jeśli powiem Ci, że możesz przyciągać klientów, jednocześnie będąc sobą i nie podążając ślepo za trendami? Rozwijając markę, tak wiesz, z serducha, a nie z powinności?
Co jeśli powiem Ci, że możesz wyróżnić się na rynku bez przeznaczania dużych budżetów na reklamę? I że skuteczna komunikacja marki to nie magia, ale prosta strategia, której możesz się nauczyć?
Co jeśli powiem Ci, że nie musisz być copywritingowym geniuszem, aby Twoje słowa poruszały i sprzedawały? Bez presji ciągłego tworzenia nowych treści, a pisaniu ich w zgodzie ze sobą?
Uwierz mi – tworzenie treści, pisanie opisów Twojej oferty, czy nawet ogólne opowiadanie o Twojej marce naprawdę nie musi iść jak po grudzie!
Możesz tworzyć treści i całą komunikację marki w zgodzie ze sobą, autentycznie i z lekkością i jednocześnie wywoływać w Twoich odbiorcach myśl „Dokładnie tego potrzebuję!”.
I na tym szkoleniu opowiem Ci, jak to zrobić.
Sprawdź, czy to szkolenie jest dla Ciebie
Scenariusz 1:
Masz wrażenie, że od jakiegoś czasu nie po drodze Ci ze standardową komunikacją, która istnieje na rynku. Wiesz, taką, która próbuje wcisnąć Cię w jakiś schemat, krzyczącą i ponaglającą do zakupu. Która mówi, że jak nie kręcisz tygodniowo 3 rolek na Instagramie lub nie dajesz nieustannie swoim odbiorcom darmowej wiedzy, nie komentujesz postów u konkurencji i nie robisz miliona innych rzeczy (które powinnaś robić!), to nie istniejesz i Twój biznes nie przetrwa.
Chciałabyś nauczyć się sprzedawać spokojnie, z lekkością i na własnych zasadach, ale nie masz pewności, czy to się sprawdzi na rynku.
Scenariusz 2:
Czujesz, że to, jak i do kogo do tej pory kierowałaś swój przekaz, jest już nieaktualne. Może jesteś teraz w zupełnie innym miejscu życiowo, rozwojowo i zawodowo niż kilka lat temu i potrzebujesz zaktualizować nie tylko opisy na swojej stronie www, ale na nowo przemyśleć o czym, kiedy i gdzie chcesz się komunikować.
A co najważniejsze – do kogo chcesz kierować swój przekaz i jak chcesz, aby Twoja marka była postrzegana.
Chciałabyś pracować tylko z gotowymi i otwartymi na taką pracę osobami i odsiać wszystkich, którzy tylko narzekają i pytają o „rabacik po znajomości”?
Scenariusz 3:
A może nawet wiesz, czego chcesz od swojego biznesu, znasz dobrze swoich klientów, wiesz, że masz genialną ofertę, ale jak siadasz do pisania tekstów do swojej oferty, newslettera lub social mediów to nie wiesz, jak to zrobić ciekawie i z polotem.
Czujesz, że to, co piszesz, jest suche, sztampowe i bez emocji i że ciężko Ci zaangażować klientów do jakiejkolwiek reakcji.
Nie masz czasu na kończenie studiów z copywritingu ani nie ufasz, że ktoś to może napisać lepiej niż Ty sama i szukasz pomocy jak prosto, ciekawie i zrozumiale dla klienta opowiadać o swoich usługach. A jednocześnie zostać przy tym autentyczną.
Jak to będzie wyglądało technicznie
Spotykamy się codziennie
Przez kilka dni będziemy się spotykać codziennie o określonej godzinie. Każde spotkanie potrwa ok. 1,5-2 godzin, abym zdążyła Ci przekazać maksimum niezbędnej wiedzy.
Widzimy się na Google Meet
Widzimy się na Google Meet – nie musisz instalować żadnej aplikacji. Link do spotkania dostaniesz ode mnie na swojego maila od razu po zapisie na szkolenie.
Będą powtórki nagrań
Wszystkie spotkania będą nagrywane oraz wysyłane mailem po spotkaniach, do odsłuchania. O końcu możliwości odsłuchania nagrania poinformuję Cię mailowo oraz na grupie na FB.
Zamknięta grupa na fb
Możesz dołączyć też do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie będę przypominać o spotkaniach i terminach dostępności powtórek oraz gdzie będzie się działa magia budowania relacji biznesowych.
Całe szkolenie zaprojektowałam tak, abyś…
Podczas uczestnictwa w seminariach zdobyła niezbędną wiedzę i wyszła z pełną jasnością, jak krok po kroku tworzyć komunikację dla swojej marki. Ale wiesz, z głową, a nie na hura 😉
Zobaczyła i uwierzyła, że aby przyciągać lojalnych klientów nie musisz tańczyć na TikToku, wyskakiwać klientom z lodówki i rezygnować z autentycznego wyrażania siebie. Wręcz przeciwnie – Twoja marka zyska najwięcej, jak pójdziesz za swoją intuicją i jak połączysz ją z dokładnym słuchaniem Twoich klientów. A ja pokażę Ci jak to zrobić na spokojnie.
Dzięki przykładom stron i treści moich klientek sama stanęła w prawdzie i… nie uciekła przed nią! 😉 Ale abyś miała odwagę i pewność, że wiesz, co po kolei masz zrobić i sukcesywnie realizowała swoje cele. I że w każdym momencie możesz zgłosić się o pomoc.
A dodatkowo, abyś dobrze się przy tym wszystkim bawiła! Bo rozwijanie marki może sprawiać radość jeśli puścisz presję i swoją uwagę przekierujesz na człowieka, a nie na wyniki.
To jest czas na TWOJĄ decyzję
Czy chcesz skorzystać z około 10 godzin! bezpłatnych nagrań z wiedzą o strategii marki i komunikacji wraz z przykładami dobrych komunikacji małych marek oraz możliwością zadania pytania o swoją markę?
Jeśli tak, wypełnij poniższy formularz i dołącz do kolejnej edycji Festiwalu!
Co mówią moje klientki?
Jednym z czynników decydujących o tym, czy podejmę współpracę z danym ekspertem jest to czy i w jaki sposób wesprze mnie we wdrożeniu ustaleń. Nie zależy mi na kolejnych planach i obszernych opracowaniach, które zapisane będą w notatniku lub na dysku komputera. To mogę zrobić sama, czytając miesiącami książki czy szukając odpowiedzi w postach w mediach społecznościowych.
Z Kasią współpraca wygląda inaczej – czuwa nad tym, by wypracowane rozwiązania ujrzały światło dzienne. Co więcej, dba o to, by nie działać schematycznie i w pospiechu, a krok po kroku i z planem dopasowanym do własnych zasobów. Dzięki programowi i harmonogramowi konsultacji, który zaproponowała Kasia oraz bieżącym odpowiadaniu na pytania w momentach samodzielnej pracy, byłam w stanie połączyć bieżącą działalność firmy z pracą nad dalszym jej rozwojem.
Dzięki współpracy z Kasią m.in.:
5. dobrałam słowa kluczowe
To pomogło mi w tworzeniu precyzyjnych, jasnych i zrozumiałych dla klienta komunikatów na stronie internetowej i w ofercie. Dzięki takiemu spojrzeniu na markę z lotu ptaka oraz po uporządkowaniu strategii i komunikacji z łatwością i lekkością przyszło mi podjęcie decyzji o kanałach komunikacji, rodzaju działań marketingowych i planach wprowadzenia nowych usług i produktów.
Polecam współpracę z Kasią każdemu, kto chce działać spokojnie, bez chaosu i działania od przypadku do przypadku oraz chce zbudować solidne podstawy do dalszego rozwoju firmy lub chce zapewnić sobie dobry start nowej działalności.
Zgłosiłam się do Kasi w momencie, gdy potrzebowałam napisać treści, które opisywałyby moją usługę i były zrozumiane dla czytającego.
Moje zdania były jednak pewnymi skrótami myślowymi, lekkim chaosem i Kasia pomogła mi to wszystko uporządkować i ułożyć w zgrabną, jasną i przejrzystą, a co najważniejsze – zrozumiałą całość.
Podobało mi się to, że dostałam wnikliwą analizę moich materiałów i propozycje zmian, które od razu mogłam wprowadzić. Kasia również zaproponowała zmiany związane ze strategią, których ja nie widziałam, nie zauważałam nawet że trzeba coś zmienić.
Efekt był cudowny! Poczułam ulgę, że nie muszę się już męczyć i kręcić w kółko. Mało tego, dzięki wskazówkom poczułam większą pewność, że ja też mogę pisać teksty i to nie jest takie trudne.
Od dawna intuicyjnie przeczuwałam, jakie są fundamenty naszej marki. Obszar ten pozostawał jednak zawsze nieułożony, nieprzemyślany całościowo, składający się z elementów, często przypadkowo sformułowanych, przyjętych pod wpływem przeczuć i emocji, a nie dogłębnej analizy marki, nas samych, i naszych odbiorców. Ten chaos zaczynał mnie przytłaczać, a także wpływać na postrzeganie naszej marki na zewnątrz. Do Kasi zgłosiłam się z nadzieją, że pomoże nam poukładać te wszystkie elementy w sposób spójny i przemyślany. Marzyłam o tym, żeby ktoś powiedział mi, co faktycznie jest ważne w kontekście definiowania swojej marki oraz jak krok po kroku osiągnąć pożądany efekt, który będzie służył na lata.
Już na początku naszej współpracy Kasia w jasny sposób przedstawiła nasz plan i schemat prac na kolejne tygodnie, które miały doprowadzić do całościowego i spójnego zdefiniowania sobie fundamentów naszej marki, a także dać narzędzia do bardzo konkretnych działań już teraz (np. w jaki sposób przygotować idealne treści na stronę internetową). Przed każdym spotkaniem otrzymywałyśmy materiały, które wyjaśniały teorię i cel, a także zadania do zrealizowania. Tak, nasza praca wymagała dużego wkładu z naszej strony – bo inaczej by się nie dało! Prowadzenie Kasi było jednak gwarancją, że ta praca ma sens i prowadzi do przemyślanego efektu. Kasia poświęcała dużo czasu na indywidualne przygotowanie do każdego spotkania, zaznajamiała się z naszymi przygotowanymi odpowiedziami, a następnie wspólnie z nami analizowała i pogłębiałą każdy z analizowanych tematów. Zadając trafne pytania, proponując sformułowania, do których same nie potrafiłyśmy dojść, wyprowadzając nas ze ślepych zaułków i skupiając naszą uwagę na tym, co najważniejsze, doprowadziła nas do niesamowitych efektów: w końcu określiłyśmy misję, wizję, wartości, zasady, język naszej marki, które sprawiały, że wszystkie – łącznie z Kasią – miałyśmy ciary:)
Nasza współpraca to przede wszystkim wielka ulga – że jest ktoś, kto profesjonalnie i z pomysłem przeprowadzi nas przez proces definiowania sobie fundamentów naszej marki.
Ale cechy Kasi – jej zaangażowanie, elastyczność, ciekawość nas i tego jaka jest nasza marka, wnikliwości w nasze nawet niewypowiedziane intuicje i potrzeby – sprawiły, że to nie było tylko „wsparcie profesjonalisty”, ale wspólna droga, towarzyszenie w tym czasem nużącym procesie osoby, która nie tylko się zna na tym co robi, ale jest po prostu przyjazna, życzliwa i ciekawa naszej małej marki.
Efekty naszej pracy przeszły nasze oczekiwania. Patrząc na naszą misję, wizję, wartości – widzę, że powstało coś, co jest prawdziwe nasze. Już teraz owoce naszej pracy procentują – wiemy jak mamy się komunikować, co pisać na SM, ale przede wszystkim – jak działać i w którym kierunku się rozwijać.
Już na pierwszym spotkaniu z Kasią, zwróciłam uwagę na jej ogromne zaangażowanie i pasję. Widać, że w temacie, w którym działa, ma ogromną wiedzę i uwieeelbia to co robi! 🙂
Na sesjach opracowałyśmy strategię mojej marki i w oparciu o nią, Kasia stworzyła identyfikację wizualną i moją stronę internetową. Myślę, że takie kompleksowe podejście sprawia, że wszystko jest spójne ze mną i moi potencjalni klienci to widzą. Dzięki temu łatwiej jest im nawiązywać ze mną kontakt.
Kasia okazała mi nieocenione wsparcie w uporządkowaniu moich idei i pomysłów w kontekście działań w Internecie. Najbardziej wartościowe było dzielenie się jej własnymi doświadczeniami.
Od pierwszych spotkań zauważałam efekty naszej współpracy. Dużo łatwiej tworzyło mi się wartościowe treści w Internecie, które bardziej angażowały odbiorców. A to dlatego, że podczas pracy z Kasią przemyślałam swoją misję. Potem na jej podstawie określiłam swoje cele komunikacji i zaczęłam wdrażać plan w życie!
Jestem niesamowicie zadowolona z efektów – serdecznie polecam współpracę z Kasią kobietom, które chcą startować z własnym biznesem i promować się online 🙂
Kim jestem i dlaczego warto mnie posłuchać
Nazywam się Katarzyna Mrzygłód i pod marką „Sztuka Brandingu” pomagam zabieganym ekspertkom rozwijać wyraziste marki poprzez uporządkowanie ich strategii i komunikacji.
Tak, aby klienci w pierwszej kolejności przychodzili właśnie do nich, a one, aby działały jednocześnie z odwagą i spokojem. I to bez wciskania się w utarte schematy, porównywania się, czy kopiowania konkurencji, ale z zauważeniem ich potrzeb oraz z wykorzystaniem w pełni zasobów i potencjału, który w nich drzemie.
Pokazuję im inną drogę. Podpowiadam, jak zamiast słuchać wszystkich dookoła (i mieć przy okazji wyrzuty sumienia, że nie działają tak jak oni), zacząć słuchać SIEBIE i wąskiej grupy osób, którzy są ich idealnymi klientami.
Podpowiadam, na jakie elementy warto postawić, a które w perspektywie czasu dają znacznie lepsze efekty, niż chaotyczne działania skierowane do przypadkowych, obcych im osób.
Swoją misję pomocy ekspertkom rozwijającym własne marki realizuję (nieprzerwanie już od prawie 10 lat) poprzez indywidualne konsultacje z klientkami, grupowe programy mentoringowe, czy szkolenia.
A także dzielę się wiedzą w zakresie strategii, marketingu i sprzedaży poprzez mój podcast „Po ludzku o budowaniu marki” oraz podczas gościnnych wystąpień na wydarzeniach, w podcastach, czy konferencjach.
To co, widzimy się na szkoleniu? 😉