W biznesie pokutuje przekonanie, że tylko duże firmy i korporacje potrzebują strategii, bo.. no właśnie dlaczego? Bo są duże? Bo zatrudniają dużo pracowników? Bo mają złożone procesy? Być może.

Co jednak z małymi biznesami, które też mają swoje wyzwania, ludzi, których zatrudniają lub z którymi współpracują, czy też swoje procesy, kampanie, które wdrażają. Mniejsze, ale mają! Co zatem z nimi? Czy oni nie potrzebują strategii?

Nie dam Wam jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Ale też nie zostawię Was z nim samych 😉 Spróbujmy zatem przejść przez ten temat krok po kroku.


Nagranie podcastu

Czego dowiesz się z tego odcinka?

  • czym według mnie jest strategia marki
  • dlaczego właściciele małych biznesów zgłaszają się po pomoc w stworzeniu strategii
  • kiedy opracowanie strategii marki ma sens, a kiedy nie
  • jakie są korzyści z opracowania takiej strategii
  • oraz czy taki proces musi dużo kosztować

Mam dla Ciebie prezent! 🎁

Jeśli rozwijasz małą markę to przygotowałam dla Ciebie prezent w postaci krótkiego e-booka “Od chaosu do spójności w Twojej marce”. Znajdziesz w nim zestaw pytań, na które każda mała marka potrzebuje znaleźć odpowiedzi, aby działać jeszcze skuteczniej. 

Ebooka możesz pobrać na stronie: sztukabrandingu.pl/od-chaosu-do-spojnosci

Nie chcesz już wszystkiego robić sama?

Chcesz mieć jasność i pewność w swoich działaniach, ale nie chcesz już więcej kisić się we własnych myślach? Potrzebujesz przegadać z kimś swoje pomysły na rozwój marki? Jeśli tak, to zapraszam Cię na kolejną edycję mojego programu mentoringowego “Stwórz markę, której POTRZEBUJĄ Twoi klienci”. 

Napisz do mnie wiadomość prywatną, a udzielę Ci więcej informacji o programie.

Do usłyszenia! 🙂

PS. Jeśli chcesz sprawdzić, jak silna jest Twoja marka, koniecznie wypełnij mój darmowy quiz “Sprawdź jak silna jest Twoja marka”. Dzięki niemu nie tylko sprawdzisz kondycję swojej marki, ale też dostaniesz ode mnie wskazówki, które pomogą Ci wzmocnić siłę Twojej marki i tym samym zaistnieć w świadomości klientów na długo!