• Facebook
  • Instagram
Elementy 0
SZTUKA BRANDINGU
  • STRONA GŁÓWNA
  • OFERTA
    • KONSULTACJE MARKETINGOWE
    • PROGRAM MENTORINGOWY
  • PODCAST
  • KONTAKT
  • 🎁 ODBIERZ PREZENT
Zaznacz stronę
Komunikacja marki w 2025 roku – trendy marketingowe vs strategia marki

Komunikacja marki w 2025 roku – trendy marketingowe vs strategia marki

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 26 sty 2025 | Podcast, Strategia marki, Wizerunek marki

Czy masz już dość komunikacji w stylu „Kup teraz! Ta oferta nigdy nie będzie tańsza! To ostatni moment na zakup w tak genialnej cenie!”? A jednocześnie nie masz pomysłu jak inaczej zachęcić do zakupu Twoich usług? Tak wiesz, na spokojnie, bez presji i z klasą.  A może...
7 sygnałów, że potrzebujesz zmian w komunikacji swojej marki

7 sygnałów, że potrzebujesz zmian w komunikacji swojej marki

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 9 wrz 2024 | Branding, Podcast, Rozwój

Czy masz już dość komunikacji w stylu „Kup teraz! Ta oferta nigdy nie będzie tańsza! To ostatni moment na zakup w tak genialnej cenie!”? A jednocześnie nie masz pomysłu jak inaczej zachęcić do zakupu Twoich usług? Tak wiesz, na spokojnie, bez presji i z klasą.  A może...
5 wskazówek, jak wyróżnić się na rynku

5 wskazówek, jak wyróżnić się na rynku

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 9 maj 2024 | Branding, Podcast, Rozwój

Mam przyjemność podzielić się z Tobą sekretnymi wskazówkami, które zazwyczaj przekazuję moim klientkom. Ale dzisiaj postanowiłam je wyjąć na światło dzienne, bo wiedzą powinniśmy się dzielić, prawda?   Zanim przejdę do sedna, mam dla Ciebie ważną informację. W...
Czy małe biznesy potrzebują strategii?

Czy małe biznesy potrzebują strategii?

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 23 lut 2024 | Branding, Podcast, Rozwój

Pewność siebie to jeden z kluczowych czynników skutecznego rozwijania marki. Pojawia się ona nie tylko przy bezpośrednim kontakcie z klientami, ale też chociażby przy wycenianiu własnej pracy. I to nie jest tak, że z pewnością siebie się rodzimy i albo ją mamy, albo...
Jak zwiększyć pewność siebie i odważniej rozwijać własną markę?

Jak zwiększyć pewność siebie i odważniej rozwijać własną markę?

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 10 sie 2022 | Branding, Podcast, Rozwój

Pewność siebie to jeden z kluczowych czynników skutecznego rozwijania marki. Pojawia się ona nie tylko przy bezpośrednim kontakcie z klientami, ale też chociażby przy wycenianiu własnej pracy. I to nie jest tak, że z pewnością siebie się rodzimy i albo ją mamy, albo...
Wewnętrzny krytyk – jak się z nim dogadać, aby wspierał nasze działania

Wewnętrzny krytyk – jak się z nim dogadać, aby wspierał nasze działania

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 10 cze 2022 | Branding, Podcast, Rozwój

Rozwijając własną markę w Twojej głowie mogą się czasem pojawiać stwierdzenia typu „Czy jesteś pewna, że się nie wygłupisz publikując ten post?” albo „Czy aby na pewno chcesz zaproponować taką stawkę za swoje usługi? Przecież nie masz jeszcze zbyt dużego...
Jak wyróżnić się na Instagramie (pozostając sobą) i przyciągać większą ilość odbiorców?

Jak wyróżnić się na Instagramie (pozostając sobą) i przyciągać większą ilość odbiorców?

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 9 maj 2022 | Branding, Podcast, Rozwój

Często słyszy się, że aby z sukcesem rozwijać własną markę warto tworzyć wyjątkowe i wartościowe treści. Tylko co to tak naprawdę oznacza?  Jak w szukaniu wyróżnika swojej marki nie zatracić siebie, a jednocześnie żyć w zgodzie z algorytmami? Jak tworzyć treści,...
Macierzyństwo bez lukru – czego nas uczy i jak te lekcje wykorzystać w biznesie

Macierzyństwo bez lukru – czego nas uczy i jak te lekcje wykorzystać w biznesie

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 24 kwi 2022 | Branding, Podcast, Rozwój

Dlaczego, gdy myślimy o powrocie do pracy po urlopie macierzyńskim od razu stawiamy siebie w gorszej pozycji od innych przedsiębiorczych kobiet? Dlaczego wmawiamy sobie, że ta przerwa w pracy była niekorzystna dla naszej kariery i że często musimy zaczynać od...
7 pomysłów jak subtelnie rozwijać markę w czasie kryzysu

7 pomysłów jak subtelnie rozwijać markę w czasie kryzysu

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 12 kwi 2022 | Branding, Lista mailingowa, Rozwój, Strategia marki, Wizerunek marki

Jest kwiecień 2022 roku. Po dwóch latach radzenia sobie z pandemią stanęliśmy przed wyzwaniem – jak rozwijać markę, gdy u naszych sąsiadów trwa wojna.  Jedni mówią, że nie wypada teraz czegoś sprzedawać i prowadzić tak, jak kiedyś kampanii sprzedażowych,...
Jak pogodzić macierzyństwo z prowadzeniem własnego biznesu?

Jak pogodzić macierzyństwo z prowadzeniem własnego biznesu?

utworzone przez Katarzyna Mrzygłód | 3 kwi 2022 | Branding, Podcast, Rozwój

Najcenniejsza rada, jaką dostałam, będąc młodą mamą, która chce wrócić do pracy, brzmiała: „Kup sobie kubek termiczny, a nawet kilka – tylko wtedy nie będziesz narzekać na wiecznie zimną kawę”.  Wiele kobiet, które wracają do prowadzenia własnej działalności po...
« Starsze wpisy

Wypełnij darmowy quiz!

Sprawdź, jak silna jest Twoja marka

🟡 „Bądź wszędzie i dawaj wartość mówili 🟡 „Bądź wszędzie i dawaj wartość mówili. Będzie fajnie mówili”. 
Jeśli na hasła: „Dawaj wartość”, „Pisz codziennie” albo „Bądź wszędzie” pojawia się u Ciebie lekki dreszcz (i niekoniecznie jest to ekscytacja), to wiedz, że nie jesteś sama! 🙌
Doskonale Cię rozumiem – w końcu jesteś ekspertką w swojej dziedzinie, a nie specjalistką od marketingu na pełen etat. 
Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty, żeby godzinami analizować algorytmy, kręcić rolki czy wciąż szukać nowych kanałów komunikacji, które podobno „koniecznie musisz wykorzystać”. 
W efekcie robisz wiele rzeczy naraz, chaotycznie i bez satysfakcjonujących efektów, czując coraz większą frustrację.
〰️〰️〰️
Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz działać na milionie frontów, żeby skutecznie docierać do klientów 🤩
Możesz skupić się wyłącznie na tych działaniach komunikacyjnych i marketingowych, które mają sens dla Twojej marki, Twojej specyfiki i – co równie ważne – Twoich możliwości czasowych oraz finansowych. 
Pokażę Ci, jak działać strategicznie, minimalistycznie i skutecznie, wybierając wyłącznie to, co naprawdę przynosi efekty. Bez ciągłego gonienia za trendami, presją tworzenia i poczucia, że musisz być wszędzie. 
〰️〰️〰️
Zapraszam Cię na drugą edycję mojego Festiwalu Brandingu i Komunikacji Marki 🥳 (w pierwszej edycji wzięło udział ponad 340 osób!). 
Festiwal to bezpłatne, 5-dniowe szkolenie online, które tym razem odbędzie się pod hasłem:
👉„Jak przyciągać nowych klientów dzięki spójnej komunikacji marki”👈
Czeka nas pięć dni pełnych konkretów, przykładów i historii z życia wziętych. Na spokojnie, z humorem i po kobiecemu – bo kto powiedział, że komunikacja marki musi być sztywna i męcząca? 😉
〰️〰️〰️
📅 Startujemy już 2 kwietnia 2025 roku. 
👉 Zapisy: https://sztukabrandingu.pl/ii-fbkm/ 
(lub kliknij w link w moim BIO)
Mam nadzieję do zobaczenia 💛
🟡 Wiesz jaka jest jedna z największych bzdur m 🟡 Wiesz jaka jest jedna z największych bzdur marketingowych? 
↓↓↓
„Jeśli nie postujesz codziennie w social mediach, to nie istniejesz”.
Że jeśli nie tańczysz w reelsach, nie wrzucasz codziennych story i nie karmisz algorytmu regularnym contentem, to Twój biznes się nie rozwinie.
A ja się pytam: kto to wymyślił?! 🤯
Bo jeśli social media są JEDYNYM miejscem, gdzie zdobywasz klientów, to znaczy, że... nie masz strategii i pomysłu na swoją markę i jej komunikację. 
Masz tylko nadzieję, że kolejny post trafi na podatny grunt. A takie podejście jest bardzo krótkotrwałe i nieefektywne. 
Czy social media mogą działać? Oczywiście.
Ale czy muszą być Twoim głównym (albo jedynym) źródłem klientów? 
Absolutnie nie.
Są inne kanały – SEO, polecenia, networking, e-mail marketing, wydarzenia, PR, lead magnety, reklamy, współprace, społeczności – mogłabym tak wymieniać jeszcze długo.
Więc jeśli masz dość tego, że Twój biznes zależy od humorów algorytmu, mam dla Ciebie coś, co pomoże Ci się uniezależnić.
📌 Przygotowałam listę 100 sposobów na pozyskiwanie klientów bez codziennego postowania w social mediach.
Tak, dobrze widzisz. Sto!
100 różnych strategii, które pozwolą Ci zbudować widoczność, zdobywać nowych klientów i skalować swoją markę bez codziennego wymyślania „wartościowego contentu”.
Listę przygotowywałam szczególnie z myślą o edukatorkach, coachkach, mentorkach, czy trenerkach. Jednak jestem przekonana, że każdy znajdzie tam coś dla siebie 💪
Jeśli chcesz pobrać tę listę to zerknij na link w moim BIO ⤴️⤴️⤴️
💬 A jeśli masz już swoją ulubioną metodę na klientów POZA socialami, podziel się w komentarzu – jeśli nie ma jej na mojej liście, to chętnie ją tam dopiszę.
🟡 Ludzie będą kupować więcej, im częściej 🟡 Ludzie będą kupować więcej, im częściej będą widzieć Twoją markę.
Badania mówią, że trzeba 7-22 kontaktów z marką dlaczego ktoś miałby od Ciebie kupić. 
Pytanie tylko, jakie komunikaty i treści im serwujesz? 
→ Czy są spójne, zrozumiałe, ciekawe?
→ Czy masz na nie jakiś pomysł, czy „jakoś” same wychodzą? 
→ Czy powtarzasz ciągle „Kup! Kup! No kupże wreszcie!”, czy inaczej podchodzisz do sprzedaży?
→ Kogo przyciągasz do swojej marki takimi treściami? 
→ Czy masz określone, do kogo chcesz kierować swój przekaz i dopasowujesz go właśnie do tej grupy docelowej? 
→ Czy swoje komunikaty opierasz na WIEDZY o potrzebach, bolączkach i frustracjach swoich klientów, czy na swoich DOMYSŁACH? 
Słowa mają ogromną moc – to one budują relacje, zaufanie i sprawiają, że ludzie chcą wracać do Twojej marki. Przemyślana komunikacja to klucz do tego, by Twoje treści były autentyczne i angażujące.
Jednak w świecie pełnym treści, nie trudno natknąć się na komunikaty, które zamiast inspirować, irytują. Sztuczne, przesadnie nachalne, obiecujące złote góry – często bardziej zniechęcają, niż zachęcają. 
🤬 A co Ciebie najbardziej frustruje w komunikatach, które codziennie widzisz w sieci, czy w social mediach? 
Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach!
#markaosobista #wyrazistamarka #komunikacjamarki #kobietywbiznesie #przedsiębiorczość #kobiecybiznesonline #biznesonline #autentycznosc
Zobacz więcej Obserwuj mnie na Instagramie

Kategorie

  • Audyt marki
  • Branding
  • Lista mailingowa
  • Podcast
  • Rozwój
  • Strategia marki
  • Wizerunek marki

Tagi

audyt marki strategia marki wizerunek marki
  • Facebook
  • Instagram
Copyrights Katarzyna Mrzygłód // Polityka Prywatności // Regulamin
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.